Haal meer uit de APK

Leer de klantrelatie opbouwen en adviseren over onderhoud en aanstaande reparaties

{{ basketProduct.Product.ProductPrice.WebPrice - basketProduct.Product.ProductPrice.SubsidyTotal | euroPrice(0) }} *

Wanneer wil je beginnen?

In de winkelwagen
Wil je iets vragen?

Neem dan contact op met Charlotte, onze trainingsspecialist of bel naar 030-6087923.

* Prijzen zijn exclusief btw en evt. examen.

Trainingsinformatie

Dagelijks worden in Nederland zo’n 25.000 voertuigen gekeurd. Dat zijn veel contactmomenten met bestuurders. En het is niet altijd goed nieuws wat je voor hem of haar hebt. Bij afkeur of bijkomende kosten kun je niet altijd rekenen op een glimlach van de klant. Toch is het dankbaar als je een klant kunt adviseren over onderhoud en reparaties die jij ziet aankomen omdat je het voertuig zojuist hebt geïnspecteerd.

In deze online sessie leer je over slecht nieuws brengen en de klantrelatie goed houden. Ook vertellen we hoe de APK-keuringen het begin kunnen zijn van een vervolgopdracht.

Programma:

  • APK-keuring: welke verwachtingen hebben klanten
  • Zo kun je klantverwachtingen managen
  • Hoe klanten reageren op slecht nieuws
  • Hoe kun je APK-afkeur en adviespunten met je klant bespreken
  • Omgaan met de emoties van een klant
  • Denken in oplossingen met de klant
  • Meerwerk adviseren.

 

Over de trainer

Ruud Voogd verzorgt bij Innovam onder andere de training Commerciële serviceadviseur. Zodoende heeft hij veel receptionisten getraind en kent hij de klantcontacten goed.

Data en locatie

Op dit moment zijn er geen trainingen beschikbaar.

Heb je geen geschikte datum gevonden, of zijn er geen plaatsen meer beschikbaar?

Registreer dan je belangstelling. We houden je dan per e-mail op de hoogte van nieuwe data.

Mail bij nieuwe data

Kosten

  • {{ priceDetail.Name }} {{ priceDetail.Amount | euroPrice }}
  • OOMT-bijdrage {{ -subsidyTotal | euroPrice }}
  • Subtotaal {{ subTotal | euroPrice }}
  • btw (21%) {{ vatTotal | euroPrice }}
  • Totaal (incl.btw) {{ total | euroPrice }}

Toelichting OOMT-bijdrage

OOMT vindt talentontwikkeling van vakmensen in de mobiliteitsbranche belangrijk. Wanneer jouw bedrijf bij OOMT is aangesloten, draagt OOMT bij in de trainingskosten voor deze training.