Schadeherstel Caravan en Camper
Ondernemen en klantgerichtheid
"Je merkt gelijk dat de trainers uit het vak komen en dat ze verstand van zaken hebben. Omdat je dezelfde taal spreekt is het erg laagdrempelig om vragen te stellen."
Jordan van Rijswijk | Van Uden Caravans
> Lees het interview
Verbeter je bedrijfsvoering
Praktisch leidinggeven
We werken aan je eigen stijl van leidinggeven. Je verbetert resultaten door beïnvloeding; je ontwikkelt visie, stelt doelen en geeft feedback; je leert medewerkers coachen; en je kunt actie- en implementatieplannen opstellen.
Commerciële Service Adviseur
Training waarin je als service adviseur of werkplaatsreceptionist groeit. Leer hoe je het CRM- en plansysteem gebruikt bij klantcontact en voorbereiding van de werkorder. Je werk krijgt meer commercieel resultaat, terwijl de klanttevredenheid stijgt.
Operationeel Management
Praktijkgerichte opleiding voor beginnende en ervaren managers in de mobiliteitsbranche. Na afronding ben je in staat om resultaatgericht te coachen, financiële gegevens te interpreteren en daar proactief op te sturen. Word een manager die werkzaamheden efficiënt organiseert, de werkdruk verlaagt en het rendement verhoogt.
"Investeren in de trainingen is de moeite waard, vooral als je de kans op slagen wil vergroten. En het biedt niet alleen de mogelijkheid om te leren, maar ook om te netwerken."
Dirk-Jan de Klerk | Caravan Center Lisse
> Lees het interview