Aftersales op Orde

Verbeteren van rendement en arbeidsproductiviteit in je autobedrijf

Samen werken we aan verbeteringen die direct resultaat opleveren en jouw autobedrijf toekomstbestendig maken. We analyseren je bedrijfsprocessen, maken een plan van aanpak en helpen met invoeren van de verbeteringen. Lees op deze pagina hoe we dat samen doen.

Dit is Aftersales op Orde

Eigenlijk lijkt alles prima te gaan: de planning zit vol, je haalt voldoende omzet op onderdelen en je team is volop aan het werk. Toch knaagt er iets. Is er ruimte om meer winst te maken? Werken we echt zo efficiënt als we kunnen? Waar laten we kansen liggen?

Het verbeteren van rendement en arbeidsproductiviteit heeft een positieve invloed op de financiële prestaties, concurrentiepositie, groeimogelijkheden en klant- en werknemerstevredenheid van je autobedrijf. Wil je hiermee aan de slag, dan kan je rekenen op de kennis en ervaring van Innovam.

Onze experts staan klaar om jou en je team te helpen bij het op orde brengen van jullie aftersales. Of het nu gaat om het verbeteren van werkprocessen, het stroomlijnen van de werkplaats of het vinden van efficiëntere oplossingen. Onze verbeteringen pas je de volgende dag direct toe in de werkplaats. Daarnaast zijn ze toekomstbestendig, zodat je er op de lange termijn profijt van blijft hebben.

Van analyseren naar doen

Samen beginnen we met het analyseren van jullie bedrijfsprocessen. Zo ontdekken we waar de kansen voor verbetering liggen. Daarna maakt onze expert een verbeterplan, specifiek afgestemd op wat jouw autobedrijf nodig heeft. Maar het blijft niet bij een plan. We gaan een stap verder en helpen je om de verbeteringen uit te voeren.

1. Analyse & verbeterplan

In de eerste fase onderzoeken we jouw bedrijf. Dit is een soort audit waarin we alle bedrijfsprocessen bekijken. Tijdens deze fase komen we erachter wat er goed gaat en waar er ruimte is voor verbetering. Door met medewerkers te praten, zorgen we ervoor dat iedereen betrokken is.

2. Implementatie

In de implementatiefase gaan we samen met jou aan de slag om de verbeteringen door te voeren. We volgen een aantal stappen; van het maken van nieuwe werkprocessen tot het informeren en instrueren van medewerkers.

3. Borging

De borgingsfase is erop gericht om jullie organisatie te begeleiden bij het omarmen van de nieuwe werkwijze. We zorgen ervoor dat medewerkers zich bewust worden van de veranderingen en de nieuwe manier van werken.

Wij gaan je helpen

Erikjan van Rijn

  • Ruim 25 jaar ervaring; van beginnend monteur naar leidinggevende in Aftersales
  • Uitgebreide kennis van (DMS) systemen zoals Autoline, Wincar, Incadea, EVA, Claire, Planit, Rentwise
  • Hands-on ervaring in het laten groeien van bedrijven en teams
  • Gedreven door meetbare resultaten en concrete doelstellingen
  • Jouw sparringpartner.

Daarom Innovam

  • Al 75 jaar het klaslokaal van mobiliteit
    Innovam kent de mobiliteitssector door en door.  Of het nu gaat om nieuwe ontwikkelingen, regels of andere veranderingen, we weten precies wat er speelt.
  • Alle tools om het te maken in mobiliteit
    We adviseren ondernemers en organisaties bij ondernemersvraagstukken en over praktische personeelsontwikkeling. Bij Innovam krijg je alles wat je nodig hebt om het te maken.
  • Praktisch, passend en persoonlijk
    Elk autobedrijf is uniek, met eigen uitdagingen en doelen. Daarom stemmen we onze aanpak af op jouw specifieke situatie. We denken met je mee en zorgen ervoor dat de verbeteringen perfect aansluiten bij de behoeften van jouw bedrijf.
  • Verstand van elk onderdeel
    Ons team bestaat uit echte kenners van de mobiliteitssector. Ze weten alles van bedrijfsprocessen in het autobedrijf. Neem vandaag nog contact op en ontdek hoe we jouw aftersales kunnen verbeteren.

Contact

Voor- en achternaam