Autoverhuur

Trainingen voor medewerkers in de verhuurbranche

Huurders van vervoersmiddelen hebben niet altijd de beste bedoelingen. Dat leidt soms tot vervelende confrontaties aan de verhuurbalie. Hoe ga je daar als baliemedewerker mee om? Hoe leer je ‘rotte appels’ herkennen en wat doe je als een klant agressief wordt?

Basistraining: Omgaan met criminaliteit en agressie

Medewerkers van BOVAG-verhuurbedrijven leren in 1 dag hoe criminaliteitspreventie werkt terwijl je klantvriendelijk blijft. Training deels gegeven door specialist van Politie.

Verdiepende training: De-escaleren kun je leren

Medewerkers in de verhuurbranche oefenen op deze dag vervelende situaties. Na de training staan zij in hun dagelijkse praktijk nog sterker tegenover emotie en agressie bij onverwachte situaties met klanten.

Recent bekeken

{{ product.Name }}

{{ product.SummaryDescription }}

{{ product.CoreProduct.ProductPrice.WebPrice | euroPrice(0) }}