Schadeherstel op Orde

Verbeteren van rendement en arbeidsproductiviteit in je schadeherstelbedrijf

Samen werken we aan verbeteringen die direct resultaat opleveren en jouw autoschadeherstelbedrijf toekomstbestendig maken. We analyseren je bedrijfsprocessen, maken een plan van aanpak en helpen met invoeren van de verbeteringen. Lees op deze pagina hoe we dat samen doen.

Dit is Schadeherstel op Orde

Eigenlijk lijkt alles prima te gaan: de planning zit vol, je haalt voldoende omzet op onderdelen en je team is volop aan het werk. Toch knaagt er iets. Is er ruimte om meer winst te maken en werken we echt zo efficiënt als we kunnen? Waar laten we kansen liggen?

Het verhogen van rendement en arbeidsproductiviteit heeft positieve effecten. Het beïnvloedt financiële prestaties, concurrentiepositie, groeikansen en klant- en werknemerstevredenheid. Wil je hiermee aan de slag, dan kan je rekenen op de kennis en ervaring van Innovam Schadeherstel.

Onze experts staan klaar om jou en je team te helpen bij het op orde brengen van jullie schadeherstelbedrijf. Of het nu gaat om het verbeteren van werkprocessen, het stroomlijnen van de werkplaats of het vinden van efficiëntere oplossingen. Onze verbeteringen pas je de volgende dag direct toe in de werkplaats. Daarnaast zijn ze toekomstbestendig, zodat je er op de lange termijn profijt van blijft hebben.

Van analyseren naar doen

Samen beginnen we met het analyseren van jullie bedrijfsprocessen. Zo ontdekken we waar de kansen voor verbetering liggen. Daarna maakt onze expert een verbeterplan, specifiek afgestemd op wat jouw schadeherstelbedrijf nodig heeft. Maar het blijft niet bij een plan. We gaan een stap verder en helpen je om de verbeteringen uit te voeren.

1. Analyse & verbeterplan

In de eerste fase onderzoeken we jouw bedrijf. Dit is een soort audit waarin we alle bedrijfsprocessen bekijken. Tijdens deze fase komen we erachter wat er goed gaat en waar er ruimte is voor verbetering. Door met medewerkers te praten, zorgen we ervoor dat iedereen betrokken is.

2. Implementatie

In de implementatiefase gaan we samen met jou aan de slag om de verbeteringen door te voeren. We volgen een aantal stappen; van het maken van nieuwe werkprocessen tot het informeren en instrueren van medewerkers.

3. Borging

De borgingsfase is erop gericht om jullie organisatie te begeleiden bij het omarmen van de nieuwe werkwijze. We zorgen ervoor dat medewerkers zich bewust worden van de veranderingen en de nieuwe manier van werken.

Ik ga je helpen

 

 

Gerard Lap

  • 20 jaar ervaring in de schadeherstel sector, begonnen als plaatwerker
  • Daarna kreeg ik andere functies, zoals schademanager en bedrijfsleider
  • Ook werd ik calculatie-analist en leerde ik softwaretools gebruiken zoals DW Pro, Audatex en Qapter
  • Ik vind het fijn als ik met een bedrijf samenwerk en we grote stappen zetten.
  • Ik hou van een praktische aanpak, dingen gewoon doen.

Daarom Innovam

  • Al 75 jaar het klaslokaal van mobiliteit
    Innovam kent de mobiliteitssector door en door.  Of het nu gaat om nieuwe ontwikkelingen, regels of andere veranderingen, we weten precies wat er speelt.
  • Alle tools om het te maken in mobiliteit
    We adviseren ondernemers en organisaties bij ondernemersvraagstukken en over praktische personeelsontwikkeling. Bij Innovam krijg je alles wat je nodig hebt om het te maken.
  • Praktisch, passend en persoonlijk
    Elk schadeherstelbedrijf is uniek, met eigen uitdagingen en doelen. Daarom stemmen we onze aanpak af op jouw specifieke situatie. We denken met je mee en zorgen ervoor dat de verbeteringen perfect aansluiten bij de behoeften van jouw bedrijf.
  • Verstand van elk onderdeel
    Ons team bestaat uit echte kenners van de mobiliteitssector. Ze weten alles van bedrijfsprocessen in het schadeherstelbedrijf. Neem vandaag nog contact op en ontdek hoe we jou kunnen helpen.

Contact

Voor- en achternaam