Coachend leidinggeven

Leer hoe je het beste team samenstelt met gemotiveerde, enthousiaste en betrokken medewerkers. Van leiden naar begeleiden. Lees snel verder!

{{ basketProduct.Product.ProductPrice.WebPrice - basketProduct.Product.ProductPrice.SubsidyTotal | euroPrice(0) }} *

Wanneer wil je beginnen?

In de winkelwagen
Wil je iets vragen?

Neem dan contact op met Jolanda, onze trainingsspecialist of bel naar 030-6087931.

* Prijzen zijn exclusief btw en evt. examen.

Trainingsinformatie

Waarom de training coachend leidinggeven?

Veel ondernemers (of bedrijfsleiders) in de branche zijn in de loop der jaren gegroeid van éénmanszaak naar een bedrijf met meerdere medewerkers. Hoe neem je medewerkers mee in de koers van het bedrijf?  En hoe kan je het beste leidinggeven aan medewerkers? Deze training geeft handvatten om bijvoorbeeld gesprekscyclussen op te bouwen over de ontwikkeling van je team en medewerkers om zo het maximale uit je personeel te halen. Het resultaat: gemotiveerde, enthousiaste en betrokken personeel.

Onder andere door de seizoensinvloeden is ook het team continue in beweging. Vaak is het ieder jaar een komen en gaan van personeel. Hoe zorg je dat je het juiste team samenstelt? Ook dat komt aan bod tijdens deze praktijkgerichte 2-daagse training.

Hoe is de training opgebouwd?

Voor deze training kom je twee dagen naar één van onze locaties. De praktijkgerichte training is direct toepasbaar in de praktijk.

Dag 1 staat in het teken van ‘people management’. We gaan in op het aansturen van het individu en behandelen de volgende onderwerpen:

  • Situationeel leiderschap
  • Motiveren en coachen
  • Gesprekscyclus

Op dag twee behandelen we de aansturing van het team. Hoe is jouw rol als teamleider en wat komt daarbij kijken? We behandelen de volgende onderwerpen:

  • Teambuilding
  • Groepsdynamiek
  • Verandermanagement
  • Besluitvorming en acties

Wat leer ik tijdens de training?

Tijdens deze training krijg je handvatten om succesvol te ondernemen in een veranderende markt.

  • Je leert hoe jouw bedrijfsvoering er op dit moment uit ziet en hoe je deze kunt aanpassen naar de huidige situatie
  • Je leert hoe je medewerkers kan begeleiden om klantgericht te verkopen
  • We gaan aan de slag met verandermanagement. Hoe borg je kennis en verandering in jouw bedrijf?
  • Je leert verschillende manieren van leidinggeven. Van re-actief naar pro-actief
  • Je leert hoe je gesprekscyclussen kunt opbouwen en positieve feedback geven
  • Je leert je het team optimaal inzet en balans aanbrengt in het behalen van doelen en hoe je een goede werkgever wordt. Van leiden naar begeleiden van medewerkers
  • Je leert het verloop en verzuim te reduceren. Hoe pak je dit precies aan?

Voor wie is de training geschikt?

Deze training is leerzaam voor ondernemers, filiaalmanagers, bedrijfsleiders en werkplaatschefs binnen het caravan- en camperbedrijf. Ook is deze training geschikt voor werknemers die door willen groeien naar een leidinggevende functie.  

Goed werkgeverschap staat tijdens deze training centraal. Wil je een commerciële training volgen over het verhogen van je rendement? Bekijk dan de trainingen Werkplaatsrendement of Verkopen: van product- naar klantgericht.

Kenmerken

Data en locaties

Op dit moment zijn er geen trainingen beschikbaar.

Heb je geen geschikte datum gevonden, of zijn er geen plaatsen meer beschikbaar?

Registreer dan een voorinschrijving. We houden je dan per e-mail op de hoogte van nieuwe data.

Mail bij nieuwe data

Klantbeoordeling

Gemiddelde beoordeling {{ product.Name }}

Kosten

  • {{ priceDetail.Name }} {{ priceDetail.Amount | euroPrice }}
  • Af: OOMT-bijdrage {{ -subsidyTotal | euroPrice }}
  • Subtotaal {{ subTotal | euroPrice }}
  • btw {{ vatTotal | euroPrice }}
  • Totaal (incl.btw) {{ total | euroPrice }}

Toelichting OOMT-bijdrage

OOMT vindt talentontwikkeling van vakmensen in de mobiliteitsbranche belangrijk. Wanneer jouw bedrijf bij OOMT is aangesloten, draagt OOMT bij in de trainingskosten voor deze training.

Interessant voor jou

Werkplaatsrendement

Hoe haal je het maximale uit het verbeterpotentieel van je werkplaats en serviceafdeling. Dat leren wij je tijdens deze interactieve training.

Verkopen: van product- naar klantgericht

In deze training leer je praktische vaardigheden die passen bij de veranderende consument. Je leert omgaan met 'klanten nieuwe stijl'. Van klant naar fan van jouw bedrijf. Daar gaan we voor!