
Werkplaatsrendement
Hoe haal je het maximale uit het verbeterpotentieel van je werkplaats en serviceafdeling. Dat leren wij je tijdens deze interactieve training.
Veel ondernemers (of bedrijfsleiders) in de branche zijn in de loop der jaren gegroeid van éénmanszaak naar een bedrijf met meerdere medewerkers. Hoe neem je medewerkers mee in de koers van het bedrijf? En hoe kan je het beste leidinggeven aan medewerkers? Deze training geeft handvatten om bijvoorbeeld gesprekscyclussen op te bouwen over de ontwikkeling van je team en medewerkers om zo het maximale uit je personeel te halen. Het resultaat: gemotiveerde, enthousiaste en betrokken personeel.
Onder andere door de seizoensinvloeden is ook het team continue in beweging. Vaak is het ieder jaar een komen en gaan van personeel. Hoe zorg je dat je het juiste team samenstelt? Ook dat komt aan bod tijdens deze praktijkgerichte 2-daagse training.
Voor deze training kom je twee dagen naar één van onze locaties. De praktijkgerichte training is direct toepasbaar in de praktijk.
Dag 1 staat in het teken van ‘people management’. We gaan in op het aansturen van het individu en behandelen de volgende onderwerpen:
Op dag twee behandelen we de aansturing van het team. Hoe is jouw rol als teamleider en wat komt daarbij kijken? We behandelen de volgende onderwerpen:
Tijdens deze training krijg je handvatten om succesvol te ondernemen in een veranderende markt.
Deze training is leerzaam voor ondernemers, filiaalmanagers, bedrijfsleiders en werkplaatschefs binnen het caravan- en camperbedrijf. Ook is deze training geschikt voor werknemers die door willen groeien naar een leidinggevende functie.
Goed werkgeverschap staat tijdens deze training centraal. Wil je een commerciële training volgen over het verhogen van je rendement? Bekijk dan de trainingen Werkplaatsrendement of Verkopen: van product- naar klantgericht.
Startdatum | Sessies | Locatie | Vrije plekken | STAP-budget aanvragen | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|
{{ event.SignificantStartDate | dateOptionalTime(true) }} | {{ event.EventModules.length }} sessie {{ event.EventModules.length }} sessies | {{ event.Location.DisplayName || event.Location.Name }} | Nog {{ event.Max - event.RegisterCount }} plek beschikbaar Nog {{ event.Max - event.RegisterCount }} plekken beschikbaar |
|
|
Vol, zet mij op de wachtlijst |
|
Start | Eind | Locatie | Sessie | ||||
{{ eventModule.StartTime | date }} {{ eventModule.StartTime | dateTime }} | {{ eventModule.EndTime | date }} {{ eventModule.EndTime | dateTime }} | {{ eventModule.Location.DisplayName || eventModule.Location.Name }} Locatie nog onbekend | {{ eventModule.Module.ModuleType.Name }} |
Registreer dan je belangstelling. We houden je dan per e-mail op de hoogte van nieuwe data.
Mail bij nieuwe dataHeb je al een account? Log rechtsboven in om een voorinschrijving te registreren.
{{ productName }}
Gemiddelde beoordeling {{ product.Name }}
{{ review.GeneralRemark }}
{{ review.FirstName || 'Anoniem' }} op {{ review.CreatedAt | date }}
{{ review.Feedback }}
Voor deze training zijn nog geen beoordelingen
Toelichting OOMT-bijdrage
OOMT vindt talentontwikkeling van vakmensen in de mobiliteitsbranche belangrijk. Wanneer jouw bedrijf bij OOMT is aangesloten, draagt OOMT bij in de trainingskosten voor deze training.Hoe haal je het maximale uit het verbeterpotentieel van je werkplaats en serviceafdeling. Dat leren wij je tijdens deze interactieve training.
In deze training leer je praktische vaardigheden die passen bij de veranderende consument. Je leert omgaan met 'klanten nieuwe stijl'. Van klant naar fan van jouw bedrijf. Daar gaan we voor!