Werkplaatsrendement

Haal het maximale uit het verbeterpotentieel van je werkplaats en serviceafdeling

{{ basketProduct.Product.ProductPrice.WebPrice - basketProduct.Product.ProductPrice.SubsidyTotal | euroPrice(0) }}* {{ basketProduct.Product.ProductPrice.WebPriceWithoutDiscount | euroPrice(0) }}

Wanneer wil je beginnen?

In de winkelwagen
Wil je iets vragen?

Neem dan contact op met Jolanda, onze trainingsspecialist of bel naar 030-6087931.

* Prijzen zijn exclusief btw

Trainingsinformatie

WAAROM DE TRAINING WERKPLAATSRENDEMENT?

De werkplaats zorgt voor een belangrijke bijdrage aan de brutomarge van je organisatie en vormt een belangrijke showroom voor je bedrijf. Daarom is werkplaatsrendement is een belangrijk onderdeel binnen de bedrijfsvoering van je camper-en caravanbedrijf. Dit komt onder meer doordat verkoopmarges steeds meer onder druk komen te staan, investeringen in de werkplaats toenemen (denk aan loon en materiaal) en het veranderende consumentengedrag. Het rendement van de werkplaats wordt beïnvloed door verschillende factoren. Tijdens de training werkplaatsrendement gaan we in op al deze factoren en leer je het maximale uit het verbeterpotentieel te halen. 

HOE IS DE TRAINING OPGEBOUWD?

Voor de training kom je naar een van onze Innovam locaties. De interactieve training is een hele dag inclusief lunch. Na de introductie gaan we in op de vraag waarom werkplaatsrendement zo belangrijk is. Je gaat met elkaar in gesprek over wat het werkplaatsrendement beïnvloed en behandelt verschillende stellingen. Dit alles evalueer je vervolgens samen met de trainer. 

WAT LEER IK TIJDENS DE TRAINING?

In de training behandelen we alle belangrijke onderwerpen die bijdragen aan een efficiënte en rendabele werkplaats/serviceafdeling. We geven uitleg over werkprocessen om je werkplaats efficiënter en rendabeler in te richten. Je leert om verbeterpunten te signaleren en deze aan te pakken. Met deze handvatten kan je direct aan de slag! Na de training ben je je bewust van jouw rol, en die van anderen, in het behalen van een gezond rendement.

Je leert:

  • Welke rol de werkplaats/serviceafdeling heeft binnen het bedrijf
  • Hoe je het rendement van je werkplaats/serviceafdeling verhoogt
  • Waar de winst begint van je werkplaats
  • Over betrokkenheid en verantwoordelijkheid van jezelf en anderen
  • Hoe je kosten en uren inzichtelijk maakt

VOOR WIE

Deze training is leerzaam voor leidinggevenden en medewerkers van de werkplaats/serviceafdeling binnen het caravan- en camperbedrijf. 

Voor wie

Data en locaties

Op dit moment zijn er geen trainingen beschikbaar. Klik op onderstaande knop en laat je e-mail achter voor updates over nieuwe data.

Heb je geen geschikte datum gevonden, of zijn er geen plaatsen meer beschikbaar?

Registreer dan je belangstelling. We houden je dan per e-mail op de hoogte van nieuwe data.

Mail bij nieuwe data

Klantbeoordeling

Gemiddelde beoordeling {{ product.Name }}

Kosten

  • {{ priceDetail.Name }} {{ priceDetail.Amount | euroPrice }}
  • Af: OOMT-bijdrage {{ -subsidyTotal | euroPrice }}
  • Subtotaal {{ subTotal | euroPrice }}
  • btw (21%) {{ vatTotal | euroPrice }}
  • Totaal (incl.btw) {{ total | euroPrice }}

Toelichting OOMT-bijdrage

OOMT vindt talentontwikkeling van vakmensen in de mobiliteitsbranche belangrijk. Wanneer jouw bedrijf bij OOMT is aangesloten, draagt OOMT bij in de trainingskosten voor deze training.