Verhuur is een vak

Ontwikkel je basiskennis over het vakgebied autoverhuur

{{ basketProduct.Product.ProductPrice.WebPrice - basketProduct.Product.ProductPrice.SubsidyTotal | euroPrice(0) }} *

Direct je keuze maken

In de winkelwagen
Wil je iets vragen?

Neem dan contact op met Charlotte, onze trainingsspecialist of bel naar 030-6087923.

* Prijzen zijn exclusief btw en evt. examen.

WAT LEER IK?
Tijdens de eendaagse training ‘Verhuur is een vak’ ontwikkel je op een leuke en interactieve manier alle basiskennis over het vakgebied autoverhuur. Verhuur is een vak en dat vergt een goed en professioneel kennisniveau. Het verhuurbedrijf is een commercieel bedrijf en wil winst maken. Dat lukt vooral goed als je klanten tevreden zijn en het verhuurproces efficiënt verloopt.

Wat moet er gebeuren binnen het verhuurbedrijf om dit te bewerkstelligen? Dit leer je aan de hand van drie pijlers in het verhuurproces:

  • Rijdend maken – Hoe zorg je dat een auto helemaal inzetbaar is voor de verhuur?
  • Rijdend houden – Hoe houd je een huurauto inzetbaar?
  • Rijdend stoppen – Wat doe je als een huurauto wordt ingeleverd en de volgende dag weer verhuurbaar moet zijn?

VOOR WIE?
De training is bedoeld voor de startende balie- en verhuurmedewerker.

WAT LEVERT HET OP?
Na het volgen van deze training beschik je over de basiskennis van verhuren. Het is daarmee een investering in de werkzaamheden die jij dagelijks voor het verhuurbedrijf uitvoert.

OMSCHRIJVING TRAINING
In het eerste deel van de training krijg je inzicht in de definitie van verhuur, waarin duidelijk wordt dat klanten tijdelijk gebruikmaken van een object waarvan ze zelf geen eigenaar zijn. We hebben het over de verschillende soorten verhuur (dag-, maand- en langetermijnverhuur) en bespreken het verdienmodel van het verhuurbedrijf. Ook private lease wordt behandeld.

De afsluiting van dit deel gaat over het begrip bezettingsgraad. Er wordt duidelijk in beeld gebracht dat de winstgevendheid van het verhuurbedrijf afhankelijk is van de bezettingsgraad.

In het tweede deel van de training komen de inhoudelijke processen binnen het verhuurbedrijf aan bod. Dit leer je aan de hand van de drie pijlers: rijdend maken, rijdend houden en rijdend stoppen. Denk hierbij aan:

  • de werkprocessen
  • inrichting van het verhuurbedrijf
  • vlootsamenstelling
  • opbouw van het huurcontract
  • rechten en plichten van verhuurder
  • rechten en plichten van de klant
  • klantclassificatie en het BOVAG waarschuwingssysteem Elena
  • communicatie richting de klant
  • het waarborgen van de kwaliteit
  • en nog veel meer…

Allemaal praktische en direct toepasbare kennis die de medewerker nodig heeft om de volgende dag goed aan het werk te kunnen. De training heeft een interactief karakter en er is dus voldoende ruimte voor het uitwisselen van ervaringen, ideeën en nadere verdieping daar waar gewenst.

Kenmerken

Data en locaties

Op dit moment zijn er geen trainingen beschikbaar.

Heb je geen geschikte datum gevonden, of zijn er geen plaatsen meer beschikbaar?

Registreer dan een voorinschrijving. We houden je dan per e-mail op de hoogte van nieuwe data.

Mail bij nieuwe data

Klantbeoordeling

Gemiddelde beoordeling {{ product.Name }}

Kosten

  • {{ priceDetail.Name }} {{ priceDetail.Amount | euroPrice }}
  • Af: OOMT-bijdrage {{ -subsidyTotal | euroPrice }}
  • Subtotaal {{ subTotal | euroPrice }}
  • btw (21%) {{ vatTotal | euroPrice }}
  • Totaal (incl.btw) {{ total | euroPrice }}

Toelichting OOMT-bijdrage

OOMT vindt talentontwikkeling van vakmensen in de mobiliteitsbranche belangrijk. Wanneer jouw bedrijf bij OOMT is aangesloten, draagt OOMT bij in de trainingskosten voor deze training.