De-escaleren kun je leren

Het vervolg op Omgaan met agressie en criminaliteit

{{ basketProduct.Product.ProductPrice.WebPrice | euroPrice(0) }} *

Direct je keuze maken

In de winkelwagen
Wil je iets vragen?

Neem dan contact op met Charlotte, onze trainingsspecialist of bel naar 030-6087722.

* Prijzen zijn exclusief btw en evt. examen.

Trainingsinformatie

WAT LEER IK?

De populaire, succesvolle eendaagse training voor balie- en andere verhuurmedewerkers over omgaan met criminaliteit en agressie heeft nu een vervolg: De-escaleren kun je leren!

Tijdens deze training van 1 dag gaan we dieper in op ongewenst en agressief gedrag van huurders. Je herkent cruciale, specifieke fases binnen spanningsverhogende situaties en je leert hiernaar te handelen.

De training wordt gegeven door trainers die gespecialiseerd zijn in het ombuigen en begrenzen van emotie en agressie. Onder hun begeleiding ga je aan de slag met herkenbare praktijkopdrachten en ervaringsoefeningen.

VOOR WIE?
Je kunt aan deze training deelnemen als je de training Omgaan met criminaliteit en agressie al hebt gevolgd. En als je al ervaring hebt in de verhuurbranche en wilt oefenen met dit onderwerp. We oefenen vervelende situaties in een veilige situatie. Daardoor sta je na de training nog sterker tegenover emotie en agressie bij onverwachte situaties met klanten.

WAT LEVERT HET OP?
De training is een investering in de veiligheid van verhuurbedrijven en daardoor in de gezondheid van haar medewerkers. Als deelnemer leer je eigen spanning te herkennen en te controleren. Daarnaast krijg je meer grip op ongewenst en grensoverschrijdend gedrag. En leer je dit om te buigen naar een hanteerbare situatie.

OMSCHRIJVING TRAINING

  • Emotie- en agressieladder
    Je krijgt inzicht in de verschillende fases van emotie en agressie. Waar ligt jouw persoonlijk grens? En waar ligt de professionele grens? Grote én subtiele verschillen tussen alle stappen ga je zien, horen en ervaren.
  • Vechten, vluchten of bevriezen
    Aan de hand van een ervaringsoefening ga je herkennen wat jouw reactie is op spanning. We leren je controle te krijgen op je ademhaling, spierspanning en gedachten.
  • Ombuigen vs. begrenzen
    We geven je praktische tools, zodat je weet hoe je emoties kunt ombuigen en agressie moet begrenzen. Ook geven we inzicht wanneer je een gesprek beter kunt stoppen.
  • Regie pakken
    Jij hebt de regie en gaat de trainers aansturen in herkenbare voorbeelden tussen verhuurmedewerker en huurder, waarbij het flink misgaat. Wat zou jij anders doen? Roep maar en trainers proberen het uit. Net zolang tot jij en andere deelnemers de situatie goed en naar tevredenheid oplossen.
  • Eigen Situaties
    Breng je eigen lastige praktijkvoorbeelden in. Oefen met agressief gedrag dat je moet ombuigen of begrenzen. Stap voor stap leer je controle te krijgen over situatie, zodat je in de praktijk ook succesvol kunt handelen.

INCOMPANY

Deze training bieden we ook incompany aan. Bij deze vorm wordt de training voor je organisatie gegeven op nagenoeg elke gewenste locatie, op de manier die voor jou en je collega’s het beste uitkomt. Vraag kosteloos en vrijblijvend een offerte aan voor een incompany training.

Kenmerken

Data en locaties

Op dit moment zijn er geen traininigen beschikbaar.

Heb je geen geschikte datum gevonden, of zijn er geen plaatsen meer beschikbaar?

Registreer dan een voorinschrijving. We houden je dan per e-mail op de hoogte van nieuwe data.

Mail bij nieuwe data

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling {{ product.Name }}

Kosten

  • {{ priceDetail.Name }} {{ priceDetail.Amount | euroPrice }}
  • Af: OOMT-bijdrage {{ -subsidyTotal | euroPrice }}
  • Subtotaal {{ subTotal | euroPrice }}
  • btw (21%) {{ vatTotal | euroPrice }}
  • Totaal (incl.btw) {{ total | euroPrice }}

Toelichting OOMT-bijdrage

OOMT vindt talentontwikkeling van vakmensen in de mobiliteitsbranche belangrijk. Wanneer jouw bedrijf bij OOMT is aangesloten, draagt OOMT bij in de trainingskosten voor deze training.