Communicatie en klantrelatie autoruitherstelspecialist

Voor iedere medewerker van autoschade- en autoglasbedrijven

Wil je weten hoe je optimaal met de klant communiceert op elk moment van het reparatieproces? Volg dan deze interactieve training. Na afloop ontvang je een certificaat. Meer weten? Lees snel verder!

{{ basketProduct.Product.ProductPrice.WebPrice - basketProduct.Product.ProductPrice.SubsidyTotal | euroPrice(0) }}* {{ basketProduct.Product.ProductPrice.WebPriceWithoutDiscount | euroPrice(0) }}

Wanneer wil je beginnen?

In de winkelwagen
Wil je iets vragen?

Neem dan contact op met Désirée, onze trainingsspecialist of bel naar 030-6087635.

* Prijzen zijn exclusief btw

Trainingsinformatie

WAAROM DE TRAINING COMMUNICATIE EN KLANTRELATIE AUTORUITHERSTELSPECIALIST?

Autoruitschade kan soms grote gevolgen hebben. Zelfs een klein scheurtje boven in de ruit kan zorgen voor problemen in het rijhulpsysteem, doordat bijvoorbeeld ook de ingebouwde camera beschadigd kan zijn. Mogelijk is de klant zich hier niet van bewust en is hij/zij verrast door de dure reparatie.

Hoe voorkom je dat de klant verrast wordt door een dure reparatie? En hoe kun je ervoor zorgen dat er geen conflict ontstaat, als een klant persé een merkeigen ruit terug wil hebben? Wat doe je als de verzekering wel de ruit vergoedt, maar niet met getint glas? Heldere communicatie richting de klant helpt hierbij. In deze training leer je hoe je op alle momenten van het reparatieproces (voor, tijdens en na) optimaal met de klant communiceert, zodat er geen onbegrip of weerstand ontstaat en de klant tevreden blijft.

HOE IS DE TRAINING OPGEBOUWD?

  • Als voorbereiding op deze training maak je 4 e-learnings. Besteed daar totaal ongeveer 3 uur aan.
  • Voor de praktijkdag kom je een dag naar Innovam.

Tijdens de praktijkdag oefen je gesprekssituaties in groepsopdrachten en rollenspellen. Daarbij staat niet alleen een goede omgang met de klant centraal, maar ook het omgaan met eigen weerstanden en stress.

WAT LEER IK TIJDENS DE TRAINING?

Tijdens de training komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Het belang van communicatie
  • Klantgericht communiceren
  • Helder en effectief communiceren

Na de lunch pas je de opgedane kennis toe in de vorm van groepsopdrachten en rollenspellen.

HOE ZIT HET MET EXAMEN EN CERTIFICERING?

De toetsing bestaat uit een meting van de actieve deelname van de cursist aan de training. Bij een voldoende resultaat ontvang je het BKS-certificaat ‘Communicatie en klantrelatie Autoruitherstelspecialist’. Deze branchekwalificatie is onderdeel van de Toelatingseisen & Gedragsregels van BOVAG Schadeherstelbedrijven.

HEB IK VOORKENNIS NODIG?

Deze training is bedoeld voor autoruitherstellers, maar is zeker ook interessant voor directeur-eigenaren van kleinschalige autoschadebedrijven.

Voor wie

Data en locaties

Op dit moment zijn er geen trainingen beschikbaar. Klik op onderstaande knop en laat je e-mail achter voor updates over nieuwe data.

Heb je geen geschikte datum gevonden, of zijn er geen plaatsen meer beschikbaar?

Registreer dan je belangstelling. We houden je dan per e-mail op de hoogte van nieuwe data.

Mail bij nieuwe data

Klantbeoordeling

Gemiddelde beoordeling {{ product.Name }}

Kosten

  • {{ priceDetail.Name }} {{ priceDetail.Amount | euroPrice }}
  • OOMT-bijdrage {{ -subsidyTotal | euroPrice }}
  • Subtotaal {{ subTotal | euroPrice }}
  • btw (21%) {{ vatTotal | euroPrice }}
  • Totaal (incl.btw) {{ total | euroPrice }}

Toelichting OOMT-bijdrage

OOMT vindt talentontwikkeling van vakmensen in de mobiliteitsbranche belangrijk. Wanneer jouw bedrijf bij OOMT is aangesloten, draagt OOMT bij in de trainingskosten voor deze training.