Klantgericht communiceren

Ontwikkel commerciële vaardigheden en leer te denken en handelen vanuit de wensen van klanten terwijl je servicegericht blijft. Lees snel verder!

{{ basketProduct.Product.ProductPrice.WebPrice - basketProduct.Product.ProductPrice.SubsidyTotal | euroPrice(0) }}* {{ basketProduct.Product.ProductPrice.WebPriceWithoutDiscount | euroPrice(0) }}

Wanneer wil je beginnen?

In de winkelwagen
Wil je iets vragen?

Neem dan contact op met Jolanda, onze trainingsspecialist of bel naar 030-6087931.

* Prijzen zijn exclusief btw

Trainingsinformatie

WAAROM DE TRAINING KLANTGERICHT COMMUNICEREN?

Klanten worden steeds kritischer en komen goed voorbereid naar de showroom. De keuze voor een bepaald product of camper/caravan is vaak van tevoren al gemaakt met behulp van zoekmachines op internet.

Tijdens deze training word je bewust van je persoonlijke houding en leer je omgaan en te denken en handelen vanuit de wensen van de klant, met aandacht voor de beste service. Een goede service geeft jouw bedrijf onderscheidend vermogen en is van grote toegevoegde waarde. Wanneer je inspeelt op de behoefte van de klant kan je meer voor hem/haar betekenen.

Je leert te kijken naar wat een klant daadwerkelijk nodig heeft en leert daarop inspelen. Het resultaat: een blije klant!

HOE IS DE TRAINING OPGEBOUWD?

De praktijkgerichte training is direct toepasbaar. Wil je ook van toegevoegde waarde zijn voor jouw klanten? Dan is deze training een absolute must.

We starten de dag met het behandelen van verschillende gesprekstechnieken. Bijvoorbeeld het stellen van open vragen om achter de behoefte van de klant te komen. Dat brengt je vrij snel bij de klantanalyse, die we vervolgens stap voor stap gaan behandelen. Tot slot gaan we in op verwachtingsmanagement, waarbij je leert om de kloof te dichten tussen wat een klant verwacht en wat je kan leveren. Hoe kleiner de kloof, hoe meer tevreden de klant.

WAT LEER IK TIJDENS DE TRAINING?

Tijdens de training komen de volgende punten aan bod:

  • Waarom is klantgericht communiceren belangrijk? Wat levert het op?
  • Wat is de behoefte van de klant? Wat vinden consumenten tegenwoordig belangrijk?
  • Het gesprek met de klant. Hoe blijf je klant- en servicegericht?
  • Hoe kan je verwachtingen van de klant managen?
  • Hoe zorg je voor meer rendement in de werkplaats? Leer meer over het toepassen van upsell technieken
  • Hoe ga je om met klachten?

VOOR WIE IS DE TRAINING GESCHIKT?

De training klantgericht communiceren is geschikt voor technische mensen in het bedrijf die in contact komen met klanten. Ook is de training geschikt voor startende verkopers met weinig ervaring.

Kenmerken

Data en locaties

Op dit moment zijn er geen trainingen beschikbaar. Klik op onderstaande knop en laat je e-mail achter voor updates over nieuwe data.

Heb je geen geschikte datum gevonden, of zijn er geen plaatsen meer beschikbaar?

Registreer dan je belangstelling. We houden je dan per e-mail op de hoogte van nieuwe data.

Mail bij nieuwe data

Klantbeoordeling

Gemiddelde beoordeling {{ product.Name }}

Kosten

  • {{ priceDetail.Name }} {{ priceDetail.Amount | euroPrice }}
  • OOMT-bijdrage {{ -subsidyTotal | euroPrice }}
  • Subtotaal {{ subTotal | euroPrice }}
  • btw (21%) {{ vatTotal | euroPrice }}
  • Totaal (incl.btw) {{ total | euroPrice }}

Toelichting OOMT-bijdrage

OOMT vindt talentontwikkeling van vakmensen in de mobiliteitsbranche belangrijk. Wanneer jouw bedrijf bij OOMT is aangesloten, draagt OOMT bij in de trainingskosten voor deze training.