Klantgericht communiceren

Alles over servicegericht communiceren met je klant

{{ basketProduct.Product.ProductPrice.WebPrice | euroPrice(0) }} *

Direct je keuze maken

In de winkelwagen
Wil je iets vragen?

Neem dan contact op met Angelique, onze trainingsspecialist of bel naar 030-6087923.

* Prijzen zijn exclusief btw en evt. examen.

Trainingsinformatie

WAT LEER IK?

Klanten worden steeds kritischer. In deze training leren we je bewust te worden van jouw persoonlijke houding. Je leert omgaan, te denken en handelen vanuit de wensen van de klant. Met de volle aandacht op servicegerichtheid.

VOOR WIE

Deze training is leerzaam voor verkopers en servicemedewerkers binnen het caravan- en camperbedrijf. 

OMSCHRIJVING TRAINING

Je leert:

  • welk effect jouw persoonlijke houding heeft op de klant
  • wat een servicegerichte instelling inhoudt
  • alles over communicatietechnieken en het communicatieproces
  • hoe je met klanten in gesprek komt en blijft
  • hoe je effectief een telefoongesprek voert met je klant
  • alles over klachtbehandeling; elke klacht is een kans
  • hoe je bij- en meer verkoopt bij aanname van een reparatie. 

Kenmerken

Data en locaties

Op dit moment zijn er geen trainingen beschikbaar.

Heb je geen geschikte datum gevonden, of zijn er geen plaatsen meer beschikbaar?

Registreer dan een voorinschrijving. We houden je dan per e-mail op de hoogte van nieuwe data.

Mail bij nieuwe data

Klantbeoordeling

Gemiddelde beoordeling {{ product.Name }}

Kosten

  • {{ priceDetail.Name }} {{ priceDetail.Amount | euroPrice }}
  • Af: OOMT-bijdrage {{ -subsidyTotal | euroPrice }}
  • Subtotaal {{ subTotal | euroPrice }}
  • btw (21%) {{ vatTotal | euroPrice }}
  • Totaal (incl.btw) {{ total | euroPrice }}

Toelichting OOMT-bijdrage

OOMT vindt talentontwikkeling van vakmensen in de mobiliteitsbranche belangrijk. Wanneer jouw bedrijf bij OOMT is aangesloten, draagt OOMT bij in de trainingskosten voor deze training.