- Waar vind ik mijn e-learning of online zelfstudie?
-
Als er een e-learning of online zelfstudie in je training zit, dan is deze na het boeken meteen beschikbaar in Mijn Innovam. Je kunt inloggen met je relatienummer/APK-pasnummer en je wachtwoord. Klik dan bij Mijn inschrijvingen op de betreffende training om de details te bekijken. Dan kun je de e-learnings starten. Staat het er niet bij onder Mijn inschrijvingen, kijk dan bij Bestelhistorie.
- Waarom doet de e-learning het niet op tablet en mobiel?
-
Sommige e-learnings hebben Flash nodig en dat zit daar niet op. We werken er hard aan maar er zijn nog een paar e-learnings die alleen werken op desktop, in Internet Explorer.
- Waarom werkt mijn e-learning niet?
-
Gebruik je Internet Explorer als webbrowser? Dan kan het zijn dat je e-learning niet werkt. Wij raden je aan om een andere browser te gebruiken; zoals Microsoft Edge of Google Chrome.
- Waarom staat er een nul-score terwijl ik het onderdeel wel heb afgerond?
-
Klik op de knop Scores ophalen. Klopt het dan nog niet? Dan heeft jouw computer de score niet kunnen doorsturen naar onze computer. De score is dan niet bewaard gebleven en dat is jammer genoeg niet te herstellen. Je kunt het onderdeel opnieuw maken, grote kans dat jouw computer de verbinding nu wel kan maken.
- Wat betekent de melding: plug-in wordt niet ondersteund?
-
Deze melding krijg je als je de e-learning in Chrome of Firefox wilt doen. Dat komt doordat de flashpayer niet is geïnstalleerd. In Internet Explorer krijg je deze melding niet.