- Hoe neem ik contact op over mijn facturen of betalingen?
-
Vragen over facturen en betalingen ontvangen wij graag per mail. Deze kan je sturen naar info@innovam.nl. Vermeld hierin je relatienummer, factuurnummer en telefoonnummer zodat wij contact met je kunnen opnemen bij vragen. Wij behandelen je vraag binnen 1 tot 2 werkdagen.
- Hoe kan ik betalen?
-
Betaal je de training zelf, dan betaal je eenvoudig met iDEAL. Betaalt je werkgever, dan betaalt het bedrijf per factuur of iDEAL. Staat je bedrijf er niet bij, bel ons dan op 030-608 7722
- Hoe komt het dat er geen subsidie wordt verrekend bij mijn bestelling?
-
De subsidie wordt door OOMT gegeven en geldt alleen voor bedrijven die aangesloten zijn bij OOMT. Betaal je zelf of is je bedrijf niet OOMT-aangesloten? Dan betaal je de volledige trainingsprijs.
- Hoe wordt de OOMT-bijdrage op RPT verrekend?
-
OOMT stimuleert de deelname aan RPT-dagen door een bijdrage te geven per RPT-dag. De bijdrage wordt op de factuur van Innovam vooraf (voorwaardelijk) verrekend. Het bedrijf ontvangt de factuur 4 weken voordat de training begint. Soms gebeurt het dat een leerling niet naar de RPT-dag komt of niet tijdig afmeldt*. Dan betaalt OOMT niet mee aan de training. Het bedrijf ontvangt dan van Innovam een aanvullende factuur om de OOMT-bijdrage terug te betalen. * Zie: alles over onze voorwaarden
- Waar vind ik een overzicht van mijn facturen?
-
Een overzicht van je facturen kan je terugvinden in Mijn Innovam onder 'mijn facturen'. Deze keuze vind je rechtsboven door op je naam te klikken. Hiervoor moet je wel ingelogd zijn.