E-learnings

Vind antwoord op de meestgestelde vragen over onze e-learnings

Veel van onze trainingen die je deels online, via een e-learning of oefenmodule. Hiervoor werk je in Mijn Innovam, dus als je inlogt op onze site. Heb je vragen over je e-learning, kijk dan of je het antwoord op deze pagina kunt vinden.

Waar vind ik mijn e-learning of online zelfstudie?

Als er een e-learning of online zelfstudie in je training zit, dan is deze na het boeken meteen beschikbaar in Mijn Innovam. Je kunt inloggen met je relatienummer/APK-pasnummer en je wachtwoord. Klik dan bij Mijn inschrijvingen op de betreffende training om de details te bekijken. Dan kun je de e-learnings starten. Staat het er niet bij onder Mijn inschrijvingen, kijk dan bij Bestelhistorie.

Waarom doet de e-learning het niet op tablet en mobiel?

Sommige e-learnings hebben Flash nodig en dat zit daar niet op. We werken er hard aan maar er zijn nog een paar e-learnings die alleen werken op desktop, in Internet Explorer.

Waarom werkt mijn e-learning niet?

De internetbrowser waarin je werkt moet flash ondersteunen. Het werkt het beste in Internet Explorer. Werkt het nog niet, kijk dan bij Instellingen of de Compatibiliteitsmodus uit staat.

Waarom staat er een nul-score terwijl ik het onderdeel wel heb afgerond?

Klik op de knop Scores ophalen. Klopt het dan nog niet? Dan heeft jouw computer de score niet kunnen doorsturen naar onze computer. De score is dan niet bewaard gebleven en dat is jammer genoeg niet te herstellen. Je kunt het onderdeel opnieuw maken, grote kans dat jouw computer de verbinding nu wel kan maken.

Wat betekent de melding: plug-in wordt niet ondersteund?

Deze melding krijg je als je de e-learning in Chrome of Firefox wilt doen. Dat komt doordat de flashpayer niet is geïnstalleerd. In Internet Explorer krijg je deze melding niet.