E-learning Klantgericht adviseren in het autowasbedrijf

Haal het certificaat 'Klantgericht adviseren in het autowasbedrijf'

{{ basketProduct.Product.ProductPrice.WebPrice - basketProduct.Product.ProductPrice.SubsidyTotal | euroPrice(0) }}* {{ basketProduct.Product.ProductPrice.WebPriceWithoutDiscount | euroPrice(0) }}

Wanneer wil je beginnen?

In de winkelwagen
Wil je iets vragen?

Neem dan contact op met Charlotte, onze trainingsspecialist of bel naar 030-6087923.

* Prijzen zijn exclusief btw en evt. examen.

Trainingsinformatie

WAT LEER IK?

Werk jij bij een autowasbedrijf? Dan is de training E-learning Klantgericht adviseren een must voor jou. Je leert o.a. hoe je klanten ontvangt en ze op de juist manier aanspreekt. Aan de hand van praktijkvoorbeelden leer je kansen herkennen en de klant optimaal te adviseren. Met deze training bereid je je perfect voor op de toets waarmee je het certificaat 'E-learning Klantgericht adviseren' kan behalen. Je bepaalt zelf waar en wanneer je de training volgt en de toets doet.

Je kunt de training in ongeveer een uur doorlopen. Na afloop ben je perfect voorbereid op de toets waarmee je de e-learning afrondt. Na afloop van de toets ontvang je bij voldoende resultaat het certificaat.

Deze training wordt je gratis aangeboden door BOVAG Tankstations en BOVAG Autowas- en Poetsbedrijven. Plaats de training in de winkelwagen. Tijdens het afronden van je bestelling kun je de e-learning aan de juiste medewerker toewijzen.

OMSCHRIJVING TRAINING

In de training 'E-learning Klantgericht adviseren' worden o.a. de volgende onderwerpen behandeld:

  • Gastvrijheid
  • Communicatie
  • Houding en uitstraling
  • Signaleren
  • Klantgericht adviseren
  • Omgaan met klachten

Direct na het boeken kun je met de training starten via ‘Mijn Pitspro’. Je kunt de e-learning 90 dagen gebruiken.

Kenmerken

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling {{ product.Name }}