Professioneel Huren

Investeer in de veiligheid van het verhuurbedrijf. Leer alles over het autoverhuur en omgaan met criminaliteit en agressie.

{{ basketProduct.Product.ProductPrice.WebPrice - basketProduct.Product.ProductPrice.SubsidyTotal | euroPrice(0) }} *

Direct je keuze maken

In de winkelwagen
Wil je iets vragen?

Neem dan contact op met Charlotte, onze trainingsspecialist of bel naar 030-6087923.

* Prijzen zijn exclusief btw en evt. examen.

Trainingsinformatie

WAT LEER IK?

Tijdens de training Professioneel huren volg je drie eendaagse trainingen. In de eerste dag leer je op een leuke en interactieve manier de basiskennis over het vakgebied autoverhuur.

De tweede dag leer je om te gaan met criminaliteit en agressie. Deze dag wordt verzorgd door specialisten op het gebied van fraude en fraudepreventie, in samenwerking met ervaringsdeskundigen uit de verhuurbranche.

De training Professioneel huren sluit je de derde dag af met de training De-escaleren kun je leren. Dit is een vervolg op dag twee over criminaliteit en agressie. De laatste ga je dieper in op ongewenst en agressief gedrag van huurders. Je leert hierbij cruciale, specifieke fases binnen een spanningsverhogende situatie te herkennen en je leert hiernaar te handelen.

Voor wie?

De training is bedoeld voor baliemedewerkers van verhuurbedrijven die direct contact hebben met klanten. Ook is de training geschikt voor verhuurondernemers of managers die baliemedewerkers aansturen en die meer inzicht in of controle willen over de criminaliteitspreventie in hun onderneming.

Wat levert het op?

De training is een investering in de veiligheid van het verhuurbedrijf en hun medewerkers in het bijzonder.

Omschrijving van de training:

Dag 1:

De eerste dag bestaat uit twee delen. In het eerste deel van de training krijg je inzicht in de definitie van verhuur, waarin duidelijk wordt dat klanten tijdelijk gebruikmaken van een object waarvan ze zelf geen eigenaar zijn. We hebben het over de verschillende soorten verhuur (dag-, maand- en langetermijnverhuur) en bespreken het verdienmodel van het verhuurbedrijf. Ook private lease wordt behandeld.

In het tweede deel van de training komen de inhoudelijke processen binnen het verhuurbedrijf aan bod. Dit leer je aan de hand van de drie pijlers: rijdend maken, rijdend houden en rijdend stoppen.

Dag 2:

Tijdens dag twee gaan we in op de volgende onderwerpen:

  • Je leert verdachte situaties herkennen
  • Je leert onderscheid maken tussen malafide en bonafide klanten 
  • Je gaat oefenen met het voeren van slecht nieuwsgesprekken voeren
  • Je leert meer over de wetgeving en hoe je een legitimatie controleert
  • Je leert handige BOVAG-hulpmiddelen te gebruiken

Dag 3:

De laatste dag gaan we in op criminaliteit en agressie. We behandelen de volgende onderwerpen:

  • Emotie- en agressieladder
  • Vechten, vluchten of bevriezen
  • Ombuigen vs. Begrenzen
  • Regie pakken
  • Eigen Situaties uitwerken en toelichten

AFREKENEN MET JE STAP-BUDGET
Zet het vinkje bij 'Stap budget aanvragen' aan en doe de training in uw winkelwagen. Rond uw bestelling af. U hoeft geen betaalmethode te kiezen. Vraag uw STAP-budget tijdig aan bij het UWV. We sturen u hiervoor een aanvraaginstructie toe.

Kenmerken

Data en locaties

Op dit moment zijn er geen trainingen beschikbaar.

Heb je geen geschikte datum gevonden, of zijn er geen plaatsen meer beschikbaar?

Registreer dan een voorinschrijving. We houden je dan per e-mail op de hoogte van nieuwe data.

Mail bij nieuwe data

Klantbeoordeling

Gemiddelde beoordeling {{ product.Name }}

Kosten

  • {{ priceDetail.Name }} {{ priceDetail.Amount | euroPrice }}
  • Af: OOMT-bijdrage {{ -subsidyTotal | euroPrice }}
  • Subtotaal {{ subTotal | euroPrice }}
  • btw {{ vatTotal | euroPrice }}
  • Totaal (incl.btw) {{ total | euroPrice }}

Toelichting OOMT-bijdrage

OOMT vindt talentontwikkeling van vakmensen in de mobiliteitsbranche belangrijk. Wanneer jouw bedrijf bij OOMT is aangesloten, draagt OOMT bij in de trainingskosten voor deze training.