Caravan - en Camper: Klantgericht communiceren en werkplaatsrendement

Leer te handelen vanuit de wensen van de klant en verschillende werkprocessen om de werkplaats efficiënter en rendabeler in te richten.

{{ basketProduct.Product.ProductPrice.WebPrice - basketProduct.Product.ProductPrice.SubsidyTotal | euroPrice(0) }} *

Direct je keuze maken

In de winkelwagen
Wil je iets vragen?

Neem dan contact op met Charlotte, onze trainingsspecialist of bel naar 030-6087923.

* Prijzen zijn exclusief btw en evt. examen.

Trainingsinformatie

WAT LEER IK?

Klanten worden steeds kritischer. In deze training leren we je bewust te worden van jouw persoonlijke houding. Je leert omgaan, te denken en handelen vanuit de wensen van de klant. In het tweede deel van de training behandelen we alle belangrijke onderwerpen die bijdragen aan een efficiënte en rendabele werkplaats/serviceafdeling. We geven uitleg over werkprocessen om je werkplaats efficiënter en rendabeler in te richten. Je leert om verbeterpunten te signaleren en deze aan te pakken. Met deze handvatten kan je direct aan de slag! Na de training ben je je bewust van jouw rol, en die van anderen, in het behalen van een gezond rendement. Met de volle aandacht op servicegerichtheid

OMSCHRIJVING TRAINING

Tijdens de training leer je:

  • Welk effect jouw persoonlijke houding heeft op de klant
  • Wat een servicegerichte instelling inhoudt
  • Alles over communicatietechnieken en het communicatieproces
  • Hoe je met klanten in gesprek komt en blijft
  • Hoe je effectief een telefoongesprek voert met je klant
  • Alles over klachtbehandeling; elke klacht is een kans
  • Hoe je bij- en meer verkoopt bij aanname van een reparatie.

Het tweede deel staat in het teken van werkplaatsrendement. De werkplaats zorgt voor een belangrijke bijdrage aan de brutomarge van je organisatie en vormt een belangrijke showroom voor je bedrijf. Daarom is werkplaatsrendement is een belangrijk onderdeel binnen de bedrijfsvoering van je camper-en caravanbedrijf. Je leert onder andere welke rol de werkplaats/ serviceafdeling heeft binnen je bedrijf, hoe je het rendement van de werkplaats verhoogt, waar nog winst te behalen is en hoe je kosten en uren inzichtelijk maakt. Tijdens de training gaan we in op alle factoren die het werkplaatsrendement kunnen verhogen en leer je het maximale uit het verbeterpotentieel te halen.

VOOR WIE

Deze training is leerzaam voor leidinggevenden, verkopers en medewerkers van de werkplaats/serviceafdeling binnen het caravan- en camperbedrijf.

AFREKENEN MET JE STAP-BUDGET
Zet het vinkje bij 'Stap budget aanvragen' aan en doe de training in uw winkelwagen. Rond uw bestelling af. U hoeft geen betaalmethode te kiezen. Vraag uw STAP-budget tijdig aan bij het UWV. We sturen u hiervoor een aanvraaginstructie toe.

Kenmerken

Data en locaties

Op dit moment zijn er geen trainingen beschikbaar.

Heb je geen geschikte datum gevonden, of zijn er geen plaatsen meer beschikbaar?

Registreer dan een voorinschrijving. We houden je dan per e-mail op de hoogte van nieuwe data.

Mail bij nieuwe data

Klantbeoordeling

Gemiddelde beoordeling {{ product.Name }}

Kosten

  • {{ priceDetail.Name }} {{ priceDetail.Amount | euroPrice }}
  • Af: OOMT-bijdrage {{ -subsidyTotal | euroPrice }}
  • Subtotaal {{ subTotal | euroPrice }}
  • btw {{ vatTotal | euroPrice }}
  • Totaal (incl.btw) {{ total | euroPrice }}

Toelichting OOMT-bijdrage

OOMT vindt talentontwikkeling van vakmensen in de mobiliteitsbranche belangrijk. Wanneer jouw bedrijf bij OOMT is aangesloten, draagt OOMT bij in de trainingskosten voor deze training.