Telefonisch leads converteren

Moeiteloos van leads naar afspraken

Vind jij het lastig om leads naar afspraken om te zetten? Wil jij graag professioneel overkomen en op een succesvolle klantgerichte manier je leads opvolgen? Dan is deze training iets voor jou. Je leert klantgericht telefoneren door met goed taalgebruik, snel een connectie te maken en op ontspannen wijze voor jezelf en je klant, je doel te bereiken.

{{ basketProduct.Product.ProductPrice.WebPrice | euroPrice(0) }} *

Direct je keuze maken

In de winkelwagen
Wil je iets vragen?

Neem dan contact op met Erik, onze trainingsspecialist of bel naar 030-6087923.

* Prijzen zijn exclusief btw en evt. examen.

Trainingsinformatie

Wat leer ik?

Je leert klantgericht telefoneren door met goed taalgebruik, snel een connectie te maken en op ontspannen wijze voor jezelf en je klant, je doel te bereiken.  Daarom ga je in deze training aan de slag met een soepele introductie, de juiste dingen vertellen en vooral vragen om uiteindelijk de klant persoonlijk te kunnen helpen. De grootste winst in verkoop groei zit vaak in conversie verbetering door effectief commerciëlere telefoon gesprekken.

Omschrijving training

Aan het einde van de dag verlaat je het lokaal met de volgende vaardigheden in je rugzak:

  • Je kunt afspraken krijgen door klantvriendelijk te bellen met mensen die zelf geen initiatief hebben genomen.
  • Je weet hoe je de regie in het gesprek kunt nemen. Klantgerichte mindset voor hoge gunfactor, effectief taalgebruik.
  • Je kunt comfortabel (zonder stress) acquisitie gesprekken voeren, ten dienste van de klant.
  • Je bent in staat om zelf klanten pro-actief te vinden en afspraken maken.
  • Je kunt zelf campagnes telefonisch opvolgen, database bellen, acquisitie: afspraken maken.
  • Je kunt klantgericht (zonder druk en zonder spanning) omgaan met afhouders en bezwaren. Je gaat goed om met klachten en ontevreden klanten
  • Je haalt meer orders/offertes/afspraken uit leads opvolging: bewust van eigen conversies!
  • In het kort: Binnenkomende telefonische leads (inbound realtime) optimaal converteren. De basis van elke succesvolle verkoper is meesterlijk klantgericht zijn aan de telefoon.

Werkwijze gedurende de dag

In de training worden theorie en praktijk afgewisseld. De nadruk ligt hierbij op oefenen. Wat je leert ga je meteen toepassen door middel van rollenspelen. De oefeningen gaan over zowel ‘inbound’ als ‘outbound’. Alle aspecten van je dagelijkse praktijk komen aan bod. Je leert om vriendelijk en professioneel te blijven, ook tijdens lastige gesprekken. De trainer gaat in op de speciale mogelijkheden en beperkingen van telefonisch communiceren, zodat je hier optimaal gebruik van weet te maken. Je krijgt daarnaast gericht feedback van de trainer, waarin hij jouw persoonlijke leerdoelen betrekt. Het eerste echte persoonlijke contact met je klant is vaak via de telefoon. Zorg dat je klantgericht bent en laat een geweldige eerste indruk achter. 

Jouw salesvaardigheden verder doorontwikkelen?

Telefonisch leads converteren is de tweede module in een reeks van 5, onderdeel van onze salesprogramma Sales Academy

Kenmerken

Data en locaties

Op dit moment zijn er geen traininigen beschikbaar.

Heb je geen geschikte datum gevonden, of zijn er geen plaatsen meer beschikbaar?

Registreer dan een voorinschrijving. We houden je dan per e-mail op de hoogte van nieuwe data.

Mail bij nieuwe data

Klantbeoordeling

Gemiddelde beoordeling {{ product.Name }}

Kosten

  • {{ priceDetail.Name }} {{ priceDetail.Amount | euroPrice }}
  • Af: OOMT-bijdrage {{ -subsidyTotal | euroPrice }}
  • Subtotaal {{ subTotal | euroPrice }}
  • btw (21%) {{ vatTotal | euroPrice }}
  • Totaal (incl.btw) {{ total | euroPrice }}

Toelichting OOMT-bijdrage

OOMT vindt talentontwikkeling van vakmensen in de mobiliteitsbranche belangrijk. Wanneer jouw bedrijf bij OOMT is aangesloten, draagt OOMT bij in de trainingskosten voor deze training.