Marketing & Sales

Innovam Performance Support ondersteunt u op alle vlakken als het gaat om (online) marketing & sales

Onze specialisten helpen bedrijven in de mobiliteitsbranche meer uit hun sales- en marketingactiviteiten te halen. Dit doen zij onder andere door te activeren, adviseren en te ondersteunen in de dagelijkse werkzaamheden. Dit kan door middel van coaching op de werkvloer of sales-training bij ons op locatie. Daarnaast helpen wij bedrijven hun online kanalen optimaal in zetten en altijd klantgericht te handelen.

Automotive Marketing Professionals

In 8 sessies van een halve dag leer je hoe je waardevolle inzichten haalt uit data, en hoe je zo het aantal leads in het dealerbedrijf te verhoogt. Word Automotive Marketing Professional!

Dealer website

Het gedrag van de autokoper is de laatste jaren radicaal veranderd. Waar vroeger het bezoek aan de universeel en/of de dealer centraal stond in het aankoopproces vindt nu het grootste deel van dit proces online plaats. Om hier optimaal op in te spelen heb je als autobedrijf een goede website nodig.

Sales op Orde

We coachen sales-personeel om processen te stroomlijnen. En we verbeteren de conversie van lead naar sale. Salestraining voor individu of teamverband is ook mogelijk.

Automotive Sales Academy

Dit 5-daagse trainingsprogramma leert je inzicht te verwerven in de wensen en het gedrag van de klant. Deze vaardigheden zijn steeds belangrijker voor de sales professional anno nu.

Marketing as a Service

Marketing as a Service hulp u uw website te veranderen in een online showroom. Dit doen wij o.a. door het verbeteren van de vindbaarheid (SEO) en conversie. Daarnaast kunnen wij u adviseren op gebied van social media en het schrijven van webteksten.

Operationeel Management

Het resultaat van deze leergang is dat je scherper, actiever en meer betrokken bent bij het bedrijf. Je leert medewerkers coachen op resultaat, ook in financiële zin. Je kunt de cijfers interpreteren en je medewerkers daarop pro-actief sturen

Blogs

Leer dansen met de klant

Het contact met klanten kan zo eenvoudig een stuk klantgerichter en vriendelijker worden door in figuurlijke zin een dansje met de klanten te maken. Tijdens het dansen kan er veel fout gaan als het contact niet hecht is of om de een of andere reden verbroken wordt.  Als je lang genoeg danst, dan zal het niet meer nodig zijn om de passen te tellen en kun je genieten van de samenwerking.