menu 🔍

De data & locaties worden ingeladen...

Meteen je keuze maken?

* Prijzen zijn exclusief btw en evt. examen.

Trainingsinformatie

Wat leer ik?

Huurders van vervoersmiddelen hebben niet altijd de beste bedoelingen. Dat leidt soms tot vervelende confrontaties aan de verhuurbalie. Hoe ga je daar als baliemedewerker mee om? Hoe leer je ‘rotte appels’ herkennen en wat doe je als een klant agressief wordt? BOVAG ontwikkelde samen met Innovam de praktijkgerichte training: ‘Omgaan met criminaliteit en agressie’.

Deze eendaagse training wordt verzorgd door specialisten op het gebied van fraude en fraudepreventie, in samenwerking met ervaringsdeskundigen uit de verhuurbranche.

Voor wie?
De training is bedoeld voor baliemedewerkers van verhuurbedrijven die direct contact hebben met klanten. Ook is de training geschikt voor verhuurondernemers of managers die baliemedewerkers aansturen en die meer inzicht in of controle willen over de criminaliteitspreventie in hun onderneming.

Wat levert het op?
De training levert meer bewustwording bij medewerkers op. Ze leren sneller criminaliteit herkennen en leren handig en verstandig om te gaan met lastige situaties met klanten, bijvoorbeeld wanneer u een klant de verhuur van een voertuig moet weigeren. Personeel dat de training heeft gevolgd is gemotiveerder, omdat hun werk en de daarbij behorende problemen serieus genomen worden. Het is een investering in de veiligheid van het verhuurbedrijf.

Omschrijving training

  • Verdachte situaties herkennen Experts geven tips en trucs waar je op moet letten, hoe je kunt handelen in lastige situaties met de klant en hoe je vervelende situaties kunt voorkomen.
  • Onderscheid maken tussen malafide en bonafide klanten. Hoe doe je dat zonder de klantvriendelijkheid, service en imago van het verhuurbedrijf in gevaar te brengen?
  • Slecht nieuwsgesprek voeren als bij een klant wordt afgezien van verhuur. Er worden pratijkcases geoefend met een professioneel acteur, waarbij je leert omgaan met (verbale) agressie en intimidatie.
  • Legitimatie controleren Verificatie van de echtheid van identiteitsdocumenten zoals paspoorten en rijbewijzen. Inclusief het vergelijken van een document en (potentiële) huurder.
  • Wetgeving Wat staat er in de wet over verduistering, diefstal, fraude en vermissing?
  • Handige BOVAG-hulpmiddelen gebruiken BOVAG Verhuurvoorwaarden: hoe kunnen deze bijdragen aan het voorkomen van criminaliteit? En de werking van het vernieuwde waarschuwingssysteem ELENA.


Voorafgaand krijgen deelnemers een syllabus met alle cursusinformatie.

Kenmerken

Leervorm: Training
Afronding: Bewijs van deelname
Aantal dagen: 1
Voor wie: Verkoopadviseur, Serviceadviseur
Lunch: Inbegrepen
Opleider: Innovam

Data en locaties

    • Startdatum
    • Details
    • Locatie
    • Vrije plaatsen
Meer

De data & locaties worden ingeladen...

Er zijn geen trainingen gevonden.

Heb je geen geschikte datum gevonden, of zijn er geen plaatsen meer beschikbaar?

Registreer dan een voorinschrijving. We houden je dan per e-mail de hoogte van nieuwe data.

Beoordeling

Gemiddelde beoordeling

Meer beoordelingen

Kosten

Prijs training
Subtotaal
btw (21%)
Totaal (incl. btw)
Recent bekeken

Omgaan met criminaliteit en agressie

260* $

Training 1 dag Opleider: Innovam

* Prijzen zijn exclusief btw en evt. examen.

X Toevoegen aan winkelwagen
De data & locaties worden ingeladen...

Online training (e-learning). Na betalen is deze training direct beschikbaar.

Op welke datum en locatie wil je deze training boeken?
Geen data beschikbaar, bekijk opties…
Prijs training
Prijs examen
Af: OOMT-bijdrage
Subtotaal
btw (21%)
Totaal (incl. btw)
X Toegevoegd aan winkelwagen
De volgende training is toegevoegd aan je winkelwagen:
Prijs training
Prijs examen
Af: OOMT-bijdrage
Subtotaal
btw (21%)
Totaal (incl. btw)
X