Trainingsinformatie
Omschrijving training
Na de training kunt u:
- Wie is mijn klant
- Koopgedrag van mijn klant
- Een duurzaam imago opbouwen en onderhouden
- Hoe zorg ik voor een naadloze integratie van de fysieke winkel en het online platform.
- Uitstraling en aantrekkingskracht.
- Inspelen op trends en innovatie.
Examen
Wie zijn wij en hoe laten we dat zien aan onze doelgroep binnen onze fysieke winkel maar ook offline middels website en social media.
De klant heeft legio mogelijkheden om zijn aankopen te doen. Hoe speel ik in op de behoefte van mijn klant en ben ik van toegevoegde waarde.
Het is een praktische training bedoeld voor (startende) ondernemers en leidinggevenden binnen de tweewielerbranche in brede zin.
Kenmerken
Leervorm: | Training |
Afronding: | Bewijs van deelname |
Aantal dagen: | 1 |
Voor wie: | Directeur / eigenaar, Leermeester, Tweewieler medewerker |
Lunch: | Inbegrepen. |
Opleider: | Tweewieler Academy |
Data en locaties
-
- Startdatum
- Details
- Locatie
- Vrije plaatsen
De data & locaties worden ingeladen...
Er zijn geen trainingen gevonden.
Registreer dan een voorinschrijving. We houden je dan per e-mail de hoogte van nieuwe data.
Beoordeling
Er zijn nog geen beoordelingen voor deze training.
Kosten
Prijs training | |
Subtotaal | |
btw (21%) | |
Totaal (incl. btw) |
* Prijzen zijn exclusief btw en evt. examen.