menu 🔍

De data & locaties worden ingeladen...

Meteen je keuze maken?

* Prijzen zijn exclusief btw en evt. examen.

Trainingsinformatie

Wat leer ik?

Deze training Commerciële serviceadviseur is bestemd voor werkplaats receptionisten die willen bijdragen aan klanttevredenheid en het (financiële) resultaat van hun afdeling.

Receptionisten kunnen zich ontwikkelen naar commerciële serviceadviseur. Een service adviseur is de spil van de after sales en grotendeels bepalend voor het succes van de afdeling. Jouw omgang met klanten, en hoe het jou lukt om meerwaarde voor klanten te creëren bepaalt of klanten tevreden zijn en zullen terugkomen. Door jouw actieve verkoop van after sales service zorg je bovendien voor extra omzet en marge.

Wil je dat jouw klantcontact van meerwaarde is voor je klant? En wil je bijdragen aan het afdelingsresultaat? Kom dan snel naar deze training!

Tijdens deze driedaagse training leer je hoe je meer haalt uit ieder klantbezoek. Door goed naar je klant te luisteren en dit door te vertalen naar een passend onderhoud- en reparatieadvies. Daardoor krijgt je klant vertrouwen in jou en je bedrijf. Concreet betekent dit dat je het CRM-systeem en plansysteem gebruikt bij klantcontact. Deze systemen helpen jou namelijk om je klanten te adviseren over onderhoud. Als Commerciële serviceadviseur constateer je zo bijvoorbeeld dat de remvloeistof van de auto 2 jaar oud is. Jij bespreekt dit vervolgens met je klant en adviseert hem daarover. Klanten verwachten immers een professionele en persoonlijke benadering vanuit de werkplaats, en goede zorg voor hun auto.

Het positieve effect hiervan is:

  • Een hogere klantentevredenheid
  • Een betere relatie met je klant
  • Een hogere opbrengst per werkorder

Omschrijving training

Deze onderwerpen komen aan bod:

  • Salesgesprekken en -technieken
  • Plan- en CRM-systeem als informatiebron
  • Werkorders voorbereiden
  • Communicatietechnieken
  • Samenwerken in je team
  • Persoonlijke checklist opstellen
  • Eigen casussen

Je bereid je voor op de trainingsdagen met 5 e-learnings: Communicatie, Omgaan met klanten, Samenwerken in een team, Persoonlijke effectiviteit en Verkoop. Daardoor kunnen we tijdens de training veel aandacht besteden aan jouw dagelijkse praktijk en wat je kunt veranderen.

We zullen veel situaties en gesprekken oefenen. Daardoor kun je na de training vol vertrouwen in je nieuwe rol als Commerciële serviceadviseur stappen.

Kenmerken

Leervorm: Training, E-learning
Afronding: Bewijs van deelname
Aantal dagen: 3
Voorbereiding: 5 tot 7 uur
Voor wie: Werkplaatschef, Serviceadviseur
Lunch: Inbegrepen
Opleider: Innovam

Data en locaties

    • Startdatum
    • Details
    • Locatie
    • Vrije plaatsen
Meer

De data & locaties worden ingeladen...

Er zijn geen trainingen gevonden.

Heb je geen geschikte datum gevonden, of zijn er geen plaatsen meer beschikbaar?

Registreer dan een voorinschrijving. We houden je dan per e-mail de hoogte van nieuwe data.

Beoordeling

Gemiddelde beoordeling

Meer beoordelingen

Kosten

Prijs training
Subtotaal
btw (21%)
Totaal (incl. btw)
Gerelateerde trainingen

APK Thema avond Haal meer uit de APK

89 * $

Training 1 dag Opleider: Innovam

Techniek voor niet-technici

275 * $

Training 1 dag Opleider: Innovam

Recent bekeken

Commerciële Service Adviseur

995* $

Training, E-learning 3 sessie(s) Opleider: Innovam

* Prijzen zijn exclusief btw en evt. examen.

X Toevoegen aan winkelwagen
De data & locaties worden ingeladen...

Online training (e-learning). Na betalen is deze training direct beschikbaar.

Op welke datum en locatie wil je deze training boeken?
Geen data beschikbaar, bekijk opties…
Prijs training
Prijs examen
Af: OOMT-bijdrage
Subtotaal
btw (21%)
Totaal (incl. btw)
X Toegevoegd aan winkelwagen
De volgende training is toegevoegd aan je winkelwagen:
Prijs training
Prijs examen
Af: OOMT-bijdrage
Subtotaal
btw (21%)
Totaal (incl. btw)
X