menu 🔍

De data & locaties worden ingeladen...

Meteen je keuze maken?

* Prijzen zijn exclusief btw en evt. examen.

Trainingsinformatie

Wat leer ik?

Sociale media zoals Facebook, YouTube, LinkedIn, Instagram en Pinterest zijn niet meer weg te denken. Per dag komen er honderden updates voorbij en binnen ieder social media platform met een andere tone-of-voice. In de module leer je een Social Media plan op te stellen die aansluit op de online strategie van jouw organisatie.

De ontwikkelingen gaan razendsnel en vragen erom dat je continu je strategie aanpast en de innovaties weet te vertalen naar kansen voor jouw organisatie. Hoe zorg je ervoor dat jouw boodschap blijft hangen bij je doelgroep? En welke boodschap moet dat dan zijn?

Na de module weet jij welke kanalen relevant zijn voor jullie online strategie. Welke doelgroep je op welk kanaal kunt bereiken én welke tone-of-voice je dan hanteert. Het uiteindelijke doel is om vanuit strategische keuzes Social Media in te zetten voor de branding van je merk, het delen van informatie én het genereren van leads.

Omschrijving training

De Basic training Social Media leert je antwoord te geven op de volgende vragen:

  1. Wat zijn de belangrijkste social media platformen?
    Je leert wat de 5 meest gebruikte social media platformen zijn. Deze top 5 wordt diepgaand behandeld tijdens de rest van de training.

  2. Hoe werken deze kanalen?
    Leer wat de kenmerken van de verschillende platformen zijn.

  3. Hoe zet je deze social media platformen effectief in?
    Je leert per platform, wat wel en niet werkt. Geen platform is gelijk.

  4. Hoe beoordeel je de gebruikte platformen en hoe signaleer je kansen?
    Nu komt het leukste onderdeel: Je leert namelijk om de platformen die je gebruikt, onder de loep te nemen. Worden ze effectief ingezet? Of worden op alle platformen exact dezelfde updates geplaatst?

  5. Hoe benut je deze kansen?
    Nu je kansen hebt gesignaleerd, leer je hoe je deze omzet naar actiepunten, zodat je ze optimaal benut. 

Examen

Heb jij alle acht trainingen gevolgd? Dan kom je in aanmerking voor het examen! Door het examen succesvol af te ronden mag jij de titel Automotive Marketing Professional dragen!

Als Basic Automotive Marketing Professional ben je in staat om vanuit de doelstellingen tot een besluit te komen. Het analyseren van data en intern rapporteren gaat je goed af. Zo weet je waar kansen liggen en deze om te zetten naar concrete actiepunten. Uiteindelijk kun je jouw collega, leidinggevende of webbouwer overtuigen van jouw bevindingen.

Kenmerken

Leervorm: Training
Afronding: Geen
Aantal dagen: 1
Voor wie: Directeur / eigenaar, Sales Manager, Serviceadviseur
Opleider: Innovam

Data en locaties

    • Startdatum
    • Details
    • Locatie
    • Vrije plaatsen
Meer

De data & locaties worden ingeladen...

Er zijn geen trainingen gevonden.

Heb je geen geschikte datum gevonden, of zijn er geen plaatsen meer beschikbaar?

Registreer dan een voorinschrijving. We houden je dan per e-mail de hoogte van nieuwe data.

Beoordeling

Er zijn nog geen beoordelingen voor deze training.

Kosten

Prijs training
Subtotaal
btw (21%)
Totaal (incl. btw)
Recent bekeken

Basic training Social Media

299* $

Training 1 dag Opleider: Innovam

* Prijzen zijn exclusief btw en evt. examen.

X Toevoegen aan winkelwagen
De data & locaties worden ingeladen...

Online training (e-learning). Na betalen is deze training direct beschikbaar.

Op welke datum en locatie wil je deze training boeken?
Geen data beschikbaar, bekijk opties…
Prijs training
Prijs examen
Af: OOMT-bijdrage
Subtotaal
btw (21%)
Totaal (incl. btw)
X Toegevoegd aan winkelwagen
De volgende training is toegevoegd aan je winkelwagen:
Prijs training
Prijs examen
Af: OOMT-bijdrage
Subtotaal
btw (21%)
Totaal (incl. btw)
X