menu 🔍

De data & locaties worden ingeladen...

Meteen je keuze maken?

* Prijzen zijn exclusief btw en evt. examen.

Trainingsinformatie

Wat leer ik?

Je investeert in een website, campagnes om de website goed vindbaar te maken én tijd om content actueel te houden. Maar wat levert het je eigenlijk op? Google Analytics biedt de basis voor het meten van websites resultaten op basis van het aantal bezoekers, de gemiddelde sessieduur, het aantal leads én de relatie tot de bron (vanuit welke investering komt deze lead?).

Tijdens de module ‘Google Analytics’ leer je om te werken met Google Analytics en de tool helemaal naar eigen wens in te richten. Je maakt kennis met belangrijke functionaliteiten en leert waar je de belangrijkste data en statistieken vandaan kunt halen.

Na de module kun je op basis van Google Analytics data evalueren of een campagne succesvol is geweest óf om tussentijds bij te kunnen sturen. Zie welke pagina’s populair zijn, het aantal leads dat je (per doel) genereert en welke kanalen hier belangrijk in zijn. Want alleen dan weet je hoe je je website nóg beter maakt.

Omschrijving training

De Basic Google Analytics-training leert je antwoord te geven op de volgende vragen:

  1. Wat is Google Analytics?
    Je leert wat Google Analytics is en waarvoor je het gebruikt.

  2. Hoe herken je signalen van je bezoekers?
    Wat betekent het als je website een bouncepercentage van 85% heeft? Is het goed als iemand gemiddeld 3 minuten op een pagina blijft? Je leert te begrijpen wat de cijfers je vertellen.

  3. Hoe los je blokkades op, zodat je bezoekers vinden waar ze naar zochten?
    Je leert waar de blokkades op je website zitten, aan de hand van de bezoekersstatistieken. Zo kun je actie ondernemen en zorgen dat ze het antwoord op hun vraag vinden.

  4. Hoe hou je bij wat het resultaat is van je wijzigingen?
    Je leert te monitoren of je wijzigingen invloed hebben op het gedrag van je bezoekers. Ook leer je te bepalen of de wijzigingen het gewenste resultaat hebben opgeleverd.

Examen

Heb jij alle acht trainingen gevolgd? Dan kom je in aanmerking voor het examen! Door het examen succesvol af te ronden mag jij de titel Automotive Marketing Professional dragen!

Als Basic Automotive Marketing Professional ben je in staat om vanuit de doelstellingen tot een besluit te komen. Het analyseren van data en intern rapporteren gaat je goed af. Zo weet je waar kansen liggen en deze om te zetten naar concrete actiepunten. Uiteindelijk kun je jouw collega, leidinggevende of webbouwer overtuigen van jouw bevindingen.

Kenmerken

Leervorm: Training
Afronding: Geen
Aantal dagen: 1
Voor wie: Directeur / eigenaar, Sales Manager, Serviceadviseur
Opleider: Innovam

Data en locaties

    • Startdatum
    • Details
    • Locatie
    • Vrije plaatsen
Meer

De data & locaties worden ingeladen...

Er zijn geen trainingen gevonden.

Heb je geen geschikte datum gevonden, of zijn er geen plaatsen meer beschikbaar?

Registreer dan een voorinschrijving. We houden je dan per e-mail de hoogte van nieuwe data.

Beoordeling

Er zijn nog geen beoordelingen voor deze training.

Kosten

Prijs training
Subtotaal
btw (21%)
Totaal (incl. btw)
Recent bekeken

Basic training Google Analytics

299* $

Training 1 dag Opleider: Innovam

* Prijzen zijn exclusief btw en evt. examen.

X Toevoegen aan winkelwagen
De data & locaties worden ingeladen...

Online training (e-learning). Na betalen is deze training direct beschikbaar.

Op welke datum en locatie wil je deze training boeken?
Geen data beschikbaar, bekijk opties…
Prijs training
Prijs examen
Af: OOMT-bijdrage
Subtotaal
btw (21%)
Totaal (incl. btw)
X Toegevoegd aan winkelwagen
De volgende training is toegevoegd aan je winkelwagen:
Prijs training
Prijs examen
Af: OOMT-bijdrage
Subtotaal
btw (21%)
Totaal (incl. btw)
X