Sales Academy

Klantgericht verkopen anno 2020

Vandaag de dag worden er van jou als verkoper andere dingen gevraagd dan pakweg 20 jaar geleden. Zo worden inzicht in de wensen van de klant en het opbouwen van een duurzame klantrelatie steeds belangrijker. Hoe je dit aanpakt, leer je op de automotive sales academy.

{{ basketProduct.Product.ProductPrice.WebPrice | euroPrice(0) }} *

Direct je keuze maken

In de winkelwagen
Wil je iets vragen?

Neem dan contact op met Charlotte, onze trainingsspecialist of bel naar 030-6087722.

* Prijzen zijn exclusief btw en evt. examen.

Trainingsinformatie

Wat leer ik?

Tijdens de Automotive Sales Academy krijg je de salestechnieken aangereikt die je anno 2020 nodig hebt om succesvol te zijn als autoverkoper. Omdat de klant van nu steeds beter geïnformeerd is en op voorhand weet wat hij wil, is de relatie die jij opbouwt met de klant steeds vaker doorslaggevend in het aankoopproces. Op deze training leer je onder meer hoe je met neuro-linguïstische technieken inzicht kan krijgen in de wensen en het gedrag van je klanten. Dit helpt je om ze optimaal te begeleiden en het aantal verkopen binnen je bedrijf te stimuleren.

Omschrijving training

De Sales Academy bestaat uit 4 trainingsdagen, aangevuld met persoonlijke virtuele sessies na afloop van de trainingsdagen. Tijdens de trainingsdagen zal je in een groep van maximaal 12 personen werken aan het verbeteren van je salesvaardigheden en salesplan.

Programma

Het programma trapt af met een online ontwikkelassessment en een persoonlijk intakegesprek met de trainer. Tijdens dit kennismakingsgesprek bespreek je het assessment met de trainer en ga je dieper in op je ambities, overtuigingen en ervaringen. Ook je verwachtingen van de training komen in dit gesprek aan bod. De Sales Academy behandelt per trainingsdag een ander onderdeel van neuro-linguïstisch verkopen.

Dag 1: Klantreis en klantgedrag

De eerste dag gaat uitvoerig in op de verschillende fasen in de klantreis en het gedrag dat daarbij past. Hierin worden ook de persoonlijkheid en het voorkeursgedrag van zowel de klant als de verkoper meegenomen. Daarnaast krijg je takeaways om klanten en verkopen te kwalificeren.

Dag 2: Klantcontact en verkoopgesprek

Dag twee neemt je mee in het verkoopgesprek van begin tot einde. Hoe maak je een connectie met je klant en zorg je voor de optimale gunfactor om uiteindelijk een langdurige relatie op te bouwen. De klant als fan! Aan de hand van verschillende vraagtechnieken leer je de klant “lezen” en ontdek je hoe je om moet gaan met verschillende soorten klanten.

Dag 3: Het verkoopgesprek en opvolging

Deze trainingsdag richt zich op het afsluiten van het verkoopgesprek en het leggen van een basis voor een langdurige klantrelatie. Tijdens deze dag oefen je onder meer presenteren en afsluiten. Verder wordt ingegaan op het sluiten van de deal met behoud van vertrouwen. Oftewel: de basis leggen voor een langdurige klantrelatie.

Dag 4: Verkoopeffectiviteit

We sluiten het programma af met verkoopeffectiviteit. Hierin komt onder meer time-management aan bod. Bovendien krijgen de deelnemers takeaways om meer uit het verkoopgesprek te halen door middel van cross-en upselling.

Virtuele coachsessies

Na afloop van de trainingsdagen ga je verder met verbeteren van salesvaardigheden door middel van persoonlijk virtuele coachsessies met de trainer. Je bereidt deze sessies thuis voor aan de hand van een aantal opdrachten. Op deze manier ben je optimaal voorbereid op de volgende sessie en kun je je nieuwe vaardigheden direct toepassen.

Certificering

Wanneer je het volledige programma doorloopt ontvang je een certificering tot NLP-sales professional.

Voor meer informatie of het aanmelden van een medewerker kun je contact opnemen met Roel Fransen of (030) 608 77 22. Je kunt hier het volledige programma downloaden.

Kenmerken

Data & locaties

Op dit moment zijn er geen traininigen beschikbaar.

Heb je geen geschikte datum gevonden, of zijn er geen plaatsen meer beschikbaar?

Registreer dan een voorinschrijving. We houden je dan per e-mail de hoogte van nieuwe data.

Voorinschrijven

Klantbeoordeling

Gemiddelde beoordeling {{ product.Name }}

Kosten

  • {{ priceDetail.Name }} {{ priceDetail.Amount | euroPrice }}
  • Af: OOMT-bijdrage {{ -subsidyTotal | euroPrice }}
  • Subtotaal {{ subTotal | euroPrice }}
  • btw (21%) {{ vatTotal | euroPrice }}
  • Totaal (incl.btw) {{ total | euroPrice }}

Toelichting OOMT-bijdrage

OOMT vindt talentontwikkeling van vakmensen in de mobiliteitsbranche belangrijk. Wanneer jouw bedrijf bij OOMT is aangesloten, draagt OOMT bij in de trainingskosten voor deze training.