Managing Automotive Marketing Professionals

Grip op jouw (online) dealerorganisatie.

Geef jij leiding aan (online) marketing medewerkers óf ben je betrokken bij de strategievorming? Ontdek dan hoe (online) marketing investeringen bijdragen de bedrijfsdoelstellingen.

Trainingsinformatie

Geef jij vanuit een merkdealer, universeel autobedrijf, schadeherstelbedrijf of een andere automotive organisatie leiding aan (online) marketing medewerkers? Zet dan met de training Managing Automotive Marketing Professional een ijzersterke basis neer voor jouw organisatie. In deze training gaan wij dieper in op het omvangrijke (online) marketing vakgebied van strategievorming, data-analyses tot aan SEA, SEO en conversie optimalisatie. 

Wat levert het behalen van het Managing Automotive Marketing Professional certificaat je concreet op? 

  • Je kunt (online) marketing resultaten beter analyseren/ interpreteren
  • Je weet hoe (online) marketing bijdraagt aan het behalen van commerciële doelstellingen
  • Je kunt (online) marketing uitgaven/ budgetten beter beoordelen
  • Je bent in staat commerciële kansen en bedreigingen sneller te signaleren
  • Je weet hoe je marketing bureaus aanstuurt én kunt beoordelen


De training tot Managing Automotive Marketing Professional is niet voor de (online) specialist die zelf ‘aan de knoppen zit’, maar juist voor directie en commercieel managers. Op dit moment is de training nog volop in ontwikkeling. Wij verwachten later dit jaar de inschrijvingen te kunnen openen. 

Wie ontwikkelt deze training?
Deze training wordt ontwikkeld door Innovam en DTC Media. Twee koplopers in de automotive-branche. 

Innovam is de nummer 1 opleider van de mobiliteitsbranche. Met 250 medewerkers verhogen ze de kwaliteit in de branche. De opleidingen sluiten naadloos aan op het bedrijfsleven, waardoor de investering bijzonder snel wordt terugverdiend. 

DTC Media is de nummer 1 als het gaat om automotive marketing. Ruim 70 specialisten werken uitsluitend voor importeurs en dealerbedrijven. Alles wat ze doen heeft maar één doel: het verhogen van het aantal leads. 

Omdat ze zo’n specifieke klantenkring hebben, weten ze precies wat wel en niet werkt. Koppel dit aan een opleider als Innovam, en je weet dat de training extreem relevant is voor je eigen dealerbedrijf. 

Interesse?
Op dit moment is de Managing-training nog in ontwikkeling. Wil je als eerste weten wanneer de training beschikbaar komt? Laat dan je gegevens hieronder achter.