Basic training Online Advertising

Ga aan de slag met het online adverteren en bereik nieuwe doelgroepen!

{{ basketProduct.Product.ProductPrice.TrainingPrice | euroPrice(0) }} *

Direct je keuze maken

In de winkelwagen
Wil je iets vragen?

Neem dan contact op met Maya, onze trainingsspecialist of bel naar 030-6087751.

* Prijzen zijn exclusief btw en evt. examen.

Trainingsinformatie

WAT LEER IK?

Online adverteren is populair. Je kunt bestaande én nieuwe doelgroepen bereiken, monitoren hoe je budget wordt besteed én de resultaten real-time bijsturen. Per dag word je blootgesteld aan 5.000 reclame-uitingen. In de module ‘Online Advertising leer je hoe jouw jouw advertenties opvallen t.a.v. de grote concurrentie.

Om op te vallen, moet je weten wie je doelgroep is, en op welke kanalen deze actief is. Wat vinden ze interessant? Welke problemen en vragen hebben ze? Alleen als je dat weet, ben je in staat om een goede campagne op te zetten en resultaat te behalen. De module gaat specifiek in op het adverteren in zoekmachines (SEA), zoals Google en Bing. Waarin je leert hoe een campagne wordt opgezet, hoe je zorgt voor goede advertenties én budgetten zo efficiënt mogelijk in te zetten.

Naast het adverteren in zoekmachines, behandelen we ook de andere kanalen. Denk aan Facebook, Instagram, YouTube en de verschillende autoportals. Je leert welke aanpak het beste werkt per kanaal én hoe je ze allemaal naadloos op elkaar laat aansluiten.

OMSCHRIJVING TRAINING

De Basic training Online Advertising is bijzonder compleet. Na de training geef je zonder problemen antwoord op de volgende vragen:

  • Welke vormen van Online Advertising zijn er?
    Je leert alle ins en outs van SEA, Social media advertising, YouTube advertising en de verschillende autoportals.
  • Hoe werkt Online Advertising?
    Je leert alles over zoekwoordveilingen en kwaliteitsscores. Je legt iemand straks precies uit wat het verschil is tussen CPL, CTR en CPC.
  • Hoe zet je Online Advertising effectief in?
    Je leert je campagnes in te richten aan de hand van het See, Think, Do, Care principe. Toegespitst op de Automotive.
  • Hoe beoordeel je je eigen campagnes om kansen te signaleren?
    Je weet ondertussen wat ervoor nodig is om een rendabele campagne op te zetten. Je gaat nu naar je eigen campagnes kijken, om te bepalen wat er beter kan.
  • Hoe benut je deze kansen voor een optimaal resultaat?
    Grote kans dat je een aantal verbeterpunten gespot hebt. Je leert hoe je deze omzet naar concrete wijzigingen in je campagne. Zo haal je zoveel mogelijk uit je advertentiebudgetten.


EXAMEN

Heb jij alle acht trainingen gevolgd? Dan kom je in aanmerking voor het examen! Door het examen succesvol af te ronden mag jij de titel Automotive Marketing Professional dragen!

Als Basic Automotive Marketing Professional ben je in staat om vanuit de doelstellingen tot een besluit te komen. Het analyseren van data en intern rapporteren gaat je goed af. Zo weet je waar kansen liggen en deze om te zetten naar concrete actiepunten. Uiteindelijk kun je jouw collega, leidinggevende of webbouwer overtuigen van jouw bevindingen.

Kenmerken

Training & Locatie

Op dit moment zijn er geen traininigen beschikbaar.

Heb je geen geschikte datum gevonden, of zijn er geen plaatsen meer beschikbaar?

Registreer dan een voorinschrijving. We houden je dan per e-mail de hoogte van nieuwe data.

Voorinschrijven

Klantbeoordeling

Gemiddelde beoordeling {{ product.Name }}

Kosten

  • {{ priceDetail.Name }} {{ priceDetail.Amount | euroPrice }}
  • Af: OOMT-bijdrage {{ -subsidyTotal | euroPrice }}
  • Subtotaal {{ subTotal | euroPrice }}
  • btw (21%) {{ vatTotal | euroPrice }}
  • Totaal (incl.btw) {{ total | euroPrice }}

Toelichting OOMT-bijdrage

OOMT vindt talentontwikkeling van vakmensen in de mobiliteitsbranche belangrijk. Wanneer jouw bedrijf bij OOMT is aangesloten, draagt OOMT bij in de trainingskosten voor deze training.