Basic training E-mailmarketing

Leer een persoonlijke relatie op te bouwen met (potentiële) klanten

{{ basketProduct.Product.ProductPrice.TrainingPrice | euroPrice(0) }} *

Direct je keuze maken

In de winkelwagen
Wil je iets vragen?

Neem dan contact op met Maya, onze trainingsspecialist of bel naar 030-6087751.

* Prijzen zijn exclusief btw en evt. examen.

Trainingsinformatie

WAT LEER IK?

E-mail is voor veel dealerbedrijven de belangrijkste bron van leads binnen de website. Het kanaal kan bijdragen aan een continue leadgeneratie voor nieuwe verkoop, gebruikt, onderhoud, vacatures en veel meer. In de module ‘Basic E-mailmarketing’ leer je het maximale te halen uit jouw e-mail inzet.

E-mail is meer dan het versturen van alleen aanbiedingen. Het gaat erom dat je het contact met je doelgroep intensiveert en je content hierop laat aansluiten. In deze module leer je doelgroepen op te bouwen, te personaliseren en content beter aan te laten sluiten bij de geadresseerde(n).

Op basis van automotive cases leer je een persoonlijke relatie op te bouwen met jouw doelgroep. En dat betekent dat je boodschap niet altijd een commerciële boodschap is. Je doelgroep moet het idee krijgen begrepen en gewaardeerd te worden. Met e-mail richt je je niet alleen op potentiële klanten, maar zeker ook op bestaande klanten. Want de relaties die je al hebt, moet je natuurlijk zo goed mogelijk onderhouden.

OMSCHRIJVING TRAINING

Na deze training geef je zonder problemen antwoord op de volgende vragen:

  • Hoe werkt e-mailmarketing?
    Je leert op welke plek e-mailmarketing staat in de online marketing omgeving. Daarnaast leer je welke fases je moet doorlopen om tot een gedegen strategie te komen.
  • Hoe zet je dit effectief in?
    We leren je hoe je e-mailmarketing tot uitvoer brengt aan de hand van de onderdelen Interactie, Intimiteit, Intensiteit en Interesse.
  • Hoe beoordeel je je eigen e-mailmarketing om kansen te signaleren?
    Je weet nu waar een e-mailmarketing campagne aan moet voldoen. Je leert deze kennis te gebruiken om je eigen campagne onder de loep te nemen.
  • Hoe benut je deze kansen optimaal?
    Aan de hand van opdrachten, leer je hoe je kansen optimaal inzet voor je eigen organisatie.


EXAMEN

Heb jij alle acht trainingen gevolgd? Dan kom je in aanmerking voor het examen! Door het examen succesvol af te ronden mag jij de titel Automotive Marketing Professional dragen!

Als Basic Automotive Marketing Professional ben je in staat om vanuit de doelstellingen tot een besluit te komen. Het analyseren van data en intern rapporteren gaat je goed af. Zo weet je waar kansen liggen en deze om te zetten naar concrete actiepunten. Uiteindelijk kun je jouw collega, leidinggevende of webbouwer overtuigen van jouw bevindingen.

Kenmerken

Data en locaties

Op dit moment zijn er geen traininigen beschikbaar.

Heb je geen geschikte datum gevonden, of zijn er geen plaatsen meer beschikbaar?

Registreer dan een voorinschrijving. We houden je dan per e-mail de hoogte van nieuwe data.

Voorinschrijven

Klantbeoordeling

Gemiddelde beoordeling {{ product.Name }}

Kosten

  • {{ priceDetail.Name }} {{ priceDetail.Amount | euroPrice }}
  • Af: OOMT-bijdrage {{ -subsidyTotal | euroPrice }}
  • Subtotaal {{ subTotal | euroPrice }}
  • btw (21%) {{ vatTotal | euroPrice }}
  • Totaal (incl.btw) {{ total | euroPrice }}

Toelichting OOMT-bijdrage

OOMT vindt talentontwikkeling van vakmensen in de mobiliteitsbranche belangrijk. Wanneer jouw bedrijf bij OOMT is aangesloten, draagt OOMT bij in de trainingskosten voor deze training.