Basic training Conversie Optimalisatie

Ga van start om een beter resultaat te behalen uit hetzelfde mediabudget. Leer je bezoeker kennen, herken gedragspatronen en begin met optimaliseren.

{{ basketProduct.Product.ProductPrice.TrainingPrice | euroPrice(0) }} *

Direct je keuze maken

In de winkelwagen
Wil je iets vragen?

Neem dan contact op met Maya, onze trainingsspecialist of bel naar 030-6087751.

* Prijzen zijn exclusief btw en evt. examen.

Trainingsinformatie

WAT LEER IK?

Hoe haal je meer leads uit hetzelfde aantal bezoekers? Deze vraag staat centraal in de module ‘Conversie Optimalisatie’. Je maakt onder andere kennis met de ‘standaard’ conversie-killers binnen de automotive branche én hoe je deze oplost. Met deze informatie kun jij direct aan de slag om je eigen actie- en/ of dealer website te verbeteren.

Maar conversie optimalisatie gaat verder dan de ‘standaard’ tips. Conversie Optimalisatie gaat over psychologie. De kleinste wijzigingen hebben vaak de grootste gevolgen. Denk aan de plaats of de kleur van een button. Zelfs het toevoegen (of weglaten) van één woord kan het conversiepercentage al beïnvloeden.

Tijdens de module leer je pijnpunten van je website te constateren, hoe je door middel van A/B testing kunt analyseren wat werkt én wat niet om dit vervolgens direct te kunnen toepassen in de praktijk!

OMSCHRIJVING TRAINING

De Basic training Conversie Optimalisatie leert je antwoord te geven op de volgende vragen:

  • Wat is Conversie Optimalisatie?
    Je leert wat Conversie Optimalisatie is en waarom het zo belangrijk is
  • Hoe werkt Conversie Optimalisatie?
    Je leert wat je nodig hebt voor Conversie Optimalisatie, en welke tools je hier het beste voor kunt gebruiken.
  • Hoe signaleer je kansen op je eigen website?
    Je kent nu een deel van de standaard conversie-killers. Aan de hand van praktijkopdrachten leer je ze te herkennen op je eigen website.
  • Hoe benut je deze kansen optimaal?
    Je leert Conversie Optimalisatie in te zetten, op een gestructureerde manier. Zo weet je exact welke wijzigingen je aanbrengt, en wat het effect hiervan is op het conversiepercentage.


EXAMEN

Heb jij alle acht trainingen gevolgd? Dan kom je in aanmerking voor het examen! Door het examen succesvol af te ronden mag jij de titel Automotive Marketing Professional dragen!

Als Basic Automotive Marketing Professional ben je in staat om vanuit de doelstellingen tot een besluit te komen. Het analyseren van data en intern rapporteren gaat je goed af. Zo weet je waar kansen liggen en deze om te zetten naar concrete actiepunten. Uiteindelijk kun je jouw collega, leidinggevende of webbouwer overtuigen van jouw bevindingen.

Kenmerken

Training & Locatie

Op dit moment zijn er geen traininigen beschikbaar.

Heb je geen geschikte datum gevonden, of zijn er geen plaatsen meer beschikbaar?

Registreer dan een voorinschrijving. We houden je dan per e-mail de hoogte van nieuwe data.

Voorinschrijven

Klantbeoordeling

Gemiddelde beoordeling {{ product.Name }}

Kosten

  • Prijs training € 299,00
  • Subtotaal € 299,00
  • btw (21%) € 62,79
  • Totaal (incl.btw) € 361,79