Trainingsinformatie
WAT LEER IK?
Houd jij je bezig met de (online) marketing van een merkdealer, universeel autobedrijf, schadeherstelbedrijf of een andere automotive organisatie? Zet dan met de training Basic Automotive Marketing Professional een ijzersterke basis neer, ongeacht je ervaring. Ontdek hoe je waardevolle inzichten haalt uit jouw website data, vanuit welke kanalen je dit kunt beïnvloeden én hoe je zo de impact hebt op het proces van leadgeneratie.
Binnen een gemiddeld dealerbedrijf zijn er meerdere professionals die bijdragen aan het (online) marketing succes. Denk bijvoorbeeld aan het beheer van de website, de opvolging van leads, het schrijven van nieuwsberichten, de periodieke APK e-mail en het bijhouden van de zakelijke social media accounts. Hoe zorg je er als organisatie voor dat je eenheid uitstraalt? En hoe zorg je ervoor dat iedereen op de hoogte is van de laatste ontwikkelingen in de online wereld? In de trainingen bieden wij theoretische en praktische handvatten voor alle online vraagstukken, ongeacht of je de titel marketeer, directeur, service adviseur of verkoper draagt.
In de training leer je rekening te houden met de doelstellingen en usp’s van jouw organisatie. Hoe je data kunt analyseren en wat een campagne succesvol maakt. Je weet hoe je kansen signaleert, en deze omzet naar concrete actiepunten. Uiteindelijk kun je jouw collega, leidinggevende of webbouwer overtuigen van jouw bevindingen.
OMSCHRIJVING TRAINING
Tijdens de training zoomen we in op de volgende 8 onderdelen.
- Strategie
Ontdek hoe (online) marketing bijdraagt aan de bedrijfsdoel(en) en de manier waarop je data verzamelt om dit intern te beargumenteren.
- SEO
Maak kennis met het organische algoritme van Google en leer hoe je meer gratis bezoekers voor je website genereert.
- E-mailmarketing
Herken verschillende systemen en zet e-mail in om bij te dragen aan het verhogen van het aantal leads voor jouw organisatie.
- Online advertising
Je bent bekend met het adverteren in de Google zoekresultaten, het display netwerk en YouTube. Je kunt goed beoordelen welk middel aansluit bij jouw campagne.
- Social Media
Je leert welk platform past bij de boodschap die je wilt overbrengen en het type doelgroep dat je hiermee bereikt. Jij past hier feilloos de tone of voice op aan.
- Google Analytics
Je ziet de bezoekers van alle kanalen, weet hoe je hun gedrag moet interpreteren en brengt daarmee in kaart hoe dit bijdraagt aan de leadgeneratie.
- Conversie optimalisatie
Je investeert in de zichtbaarheid, en daarmee het aantal bezoekers op de website. Nu is het de uitdaging meer te halen uit iedere ‘marketing-euro’.
- Techniek
Ontdek hoe je website is opgebouwd; welke technieken worden gebruikt, hoe je verbeteringen kunt signaleren én hoe je dit oppakt met de webbouwer.
De training bestaat uit 8 sessies van een halve dag. Elke dag wordt een van de bovenstaande onderdelen behandeld. De training bestaat uit theorie, waarin je door onze experts alle ins- en outs leert over het specifieke vakgebied. Deze kennis ga je in het tweede deel van de training in de praktijk brengen. De praktijkopdrachten sluiten aan op de wensen en behoeften van het dealerbedrijf, zodat je je kennis eenvoudig toepast in de praktijk.
We bespreken en onderbouwen samen meerdere situaties. Daardoor stap je na de training, vol vertrouwen in je nieuwe rol als Automotive Marketing Professional.
Kenmerken
Data en locaties
{{ sortedEvents.length }} trainingen
Startdatum | Sessies | Locatie | Vrije plekken | |||
---|---|---|---|---|---|---|
{{ event.SignificantStartDate | dateOptionalTime(true) }} | {{ event.EventModules.length }} sessie {{ event.EventModules.length }} sessies | {{ event.Location.DisplayName || event.Location.Name }} | Nog {{ event.Max - event.RegisterCount }} plek beschikbaar Nog {{ event.Max - event.RegisterCount }} plekken beschikbaar |
|
Vol, zet mij op de wachtlijst |
|
Start | Eind | Locatie | Sessie | |||
{{ eventModule.StartTime | date }} {{ eventModule.StartTime | dateTime }} | {{ eventModule.EndTime | date }} {{ eventModule.EndTime | dateTime }} | {{ eventModule.Location.DisplayName || eventModule.Location.Name }} Locatie nog onbekend | {{ eventModule.Module.ModuleType.Name }} |
Heb je geen geschikte datum gevonden, of zijn er geen plaatsen meer beschikbaar?
Registreer dan een voorinschrijving. We houden je dan per e-mail op de hoogte van nieuwe data.
Mail bij nieuwe dataHeb je al een account? Log rechtsboven in om een voorinschrijving te registreren.
Training:
{{ productName }}
Locaties:
t/m data
Klantbeoordeling
Gemiddelde beoordeling {{ product.Name }}
Ervaringen
-
{{ review.GeneralRemark }}
{{ review.FirstName || 'Anoniem' }} op {{ review.CreatedAt | date }}
{{ review.Feedback }}
Voor deze training zijn nog geen beoordelingen gegeven.
Kosten
- {{ priceDetail.Name }} {{ priceDetail.Amount | euroPrice }}
- {{ bonus.Name }} € 0,00
- Af: OOMT-bijdrage {{ -subsidyTotal | euroPrice }}
- Subtotaal {{ subTotal | euroPrice }}
- btw (21%) {{ vatTotal | euroPrice }}
- Totaal (incl.btw) {{ total | euroPrice }}
Toelichting OOMT-bijdrage
OOMT vindt talentontwikkeling van vakmensen in de mobiliteitsbranche belangrijk. Wanneer jouw bedrijf bij OOMT is aangesloten, draagt OOMT bij in de trainingskosten voor deze training.