Basic Automotive Marketing Professional
In de training tot Basic Automotive Marketing Professional leer je rekening te houden met de doelstellingen en usp’s van jouw organisatie. Hoe je data kunt analyseren en wat een campagne succesvol maakt. Je weet hoe je kansen signaleert, en deze omzet naar concrete actiepunten. Uiteindelijk kun je jouw collega, leidinggevende of webbouwer overtuigen van jouw bevindingen. De titel Basic Automotive Marketing Professional kun je behalen per (online) marketing thema.
 
Advanced Automotive Marketing Professional
In het Advanced-programma gaan wij dieper in op de acht (online) Marketingthema’s. In het programma gaan wij ervan uit dat je bekend bent met de theorie, zodat jij je kunt richten op de praktijk. In de training werk je vanuit automotive voorbeelden aan opdrachten die aansluiten bij je dagelijkse werkzaamheden. De titel Advanced Automotive Marketing Professional kun je behalen per (online) marketing thema.
 
Managing Automotive Marketing Professional
De training tot Managing Automotive Marketing Professional is niet voor de (online) specialist die zelf ‘aan de knoppen zit’, maar juist voor directie en commercieel managers. Met het behalen van het certificaat ben je in staat om: 
  • (online) marketing resultaten beter te analyseren/ interpreteren
  • (online) marketing in te zetten voor het behalen van commerciële doelstellingen
  • (online) marketing uitgaven/ budgetten beter beoordelen
  • commerciële kansen en bedreigingen sneller te signaleren
  • marketing bureaus aan te sturen én beoordelen

Voordelen van de AMP-trainingen 
  • Ontwikkeld door twee toonaangevende bedrijven in de automotive branche
  • Specifiek ontwikkeld voor automotive marketeers